29.07.21, 16:45
Eko inicjatywa AMS z okazji startu oferty Digital Indoor w Sadyba Best Mall w Warszawie
Aż 840 litrów śmieci zostało zebranych przez pracowników AMS w akcji sprzątania Rezerwatu Jeziorko Czerniakowskie. Eko inicjatywa AMS promuje uruchomienie systemu Digital Indoor w Warszawie, które nastąpiło w lipcu br. w galerii Sadyba Best Mall.
Pracownicy AMS w ramach specjalnej akcji nie tylko posprzątali otoczenie rezerwatu przy Jeziorku Czerniakowskim, ale także poznali historię okolicy - teraz przybliżają to miejsce w materiale prezentowanym na cyfrowych nośnikach w centrum handlowym Sadyba Best Mall.
„Chcieliśmy w szczególny¬ sposób zaakcentować uruchomienie systemu Digital Indoor na warszawskiej Sadybie i przy okazji wesprzeć lokalną społeczność i otoczenie” - mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS. „Odwiedzającym centrum Sadyba Best Mall przybliżamy historię miejsca na cyfrowych nośnikach w ramach naszego autorskiego kontentu, w ciekawej, angażującej i przyciągającej uwagę formie” – dodaje Gołębiowska.
Na mocy podpisanych umów w czerwcu br. AMS stał się wyłącznym operatorem cyfrowych nośników indoorowych w centrach handlowych Klépierre. Dzięki temu oferta Digital OOH firmy powiększyła się o Warszawę, Poznań, Lublin, Rudę Śląską, Rybnik i Sosnowiec.
Specjalista ds. promocji czasopism naukowych
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze