27.07.21, 07:00

Nie żyje Grzegorz Szyroki

Grzegorz Szyroki
Fot.: materiały prasowe

8 lipca br. zmarł producent filmowy i telewizyjny Grzegorz Szyroki. Ostatnie pożegnanie będzie miało miejsce 28 lipca o godzinie 14:15 na Powązkach Wojskowych.

Grzegorz Szyroki urodził się 30 stycznia 1979 r. Był absolwentem Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Gdańskim oraz Produkcji Filmowej i Telewizyjnej na Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi. Od 2008 r. był Prezesem Zarządu domu produkcyjnego PrimeMovers. Zdobył ponad 20 międzynarodowych nagród na wielu festiwalach filmowych, telewizyjnych i reklamowych. „W jednym z najtrudniejszych czasów dla całej planety miał odwagę i siłę, by stworzyć najpiękniejszy film korporacyjny dla spółki skarbu państwa na świecie. „Discovering Friendly Energy”, bo o tym filmie mowa, zdobył w minionym roku aż siedmiu międzynarodowych nagród” – napisali w pożegnaniu pracownicy agencji Magnifico Marketing&PR Consultants, którzy od 12 lat pracowali z Grzegorzem Szyrokim.

W 41. edycji festiwalu Telly Awards, odbywającego się w USA, firma PrimeMovers po raz kolejny została laureatem w tym konkursie, a tylko w tej edycji jako jedna z nielicznych otrzymała dwie nagrody. Za film korporacyjny ''Discovering Friendly Energy'' PrimeMovers stanęła na podium w kategoriach Corporate Image - Bronze Telly Winner 2020 I Public Relations - Bronze Telly Winner 2020.

Na Hermes Awards Festivals zeszłoroczny film wyprodukowany przez Grzegorza Szyrokiego, jako jedyna polska produkcja został nagrodzony w trzech kategoriach: Electronic Media, Interactive Media i Corporate Image. Hermes Creative Awards jest jednym z najstarszych i największych konkursów kreatywnych na świecie. Każdego roku jurorzy oceniają w nim najlepsze publikacje z branży kreatywnej, materiały promocyjne, witryny internetowe, filmy oraz programy reklamowe, marketingowe i komunikacyjne. Zwycięstwo w tegorocznym Hermes Creative Awards dało PrimeMovers i Grzegorzowi Szyrokiemu już trzecią platynową nagrodę Hermes Awards w kategorii filmów korporacyjnych.

Kolejną nagrodę World Media Festivals 2020 Intermedia Globe Gold Grzegorz Szyroki zdobył na festiwalu w Hamburgu. Została ona przyznana polskiej firmie przez międzynarodowe jury World Media Festivals Television&Corporate Media Award. Festiwal w Hamburgu to jeden z najważniejszych festiwali w branży medialnej, skupiający się przede wszystkim na mediach globalnych, m.in. w dziedzinie reklamy, animacji, filmu dokumentalnego, edukacji, rozrywki, komunikacji korporacyjnej i public relations.

Szyroki zmarł 8 lipca br. na skutek zatrzymania akcji serca. Miał 42 lata. Zostanie pochowany 28 lipca 2021 r. Nabożeństwo żałobne odbędzie się o godz. 14:15 w Domu Pogrzebowym na Powązkach Wojskowych, po którym nastąpi odprowadzenie zmarłego do grobu na cmentarzu miejscowym.

Komentarze

Powiązane

08.06.23, 10:43
| reklama & PR » informacje
Sztuka grillowania z kampanią Dan Cake
Pod hasłem „Daj sobie czas na soczystą sztukę” marka Dan Cake chce przekonać odbiorców, że gdy sięga się po jej wyroby piekarnicze, grillowanie staje się prawdziwą sztuką.
07.06.23, 20:26
| reklama & PR » informacje
Iga Świątek ponownie w kampanii PZU Wojażer
Marka PZU wystartowała z kampanią promującą ubezpieczenie podróżne PZU Wojażer. Jej celem jest zachęcanie osób planujących wakacyjne wyjazdy do zadbania o siebie i swoich bliskich poprzez zakup ubezpieczenia. Bohaterką komunikacji ponownie została tenisistka Iga Świątek.
07.06.23, 16:30
| reklama & PR » informacje
Daj sobie czas. W Warszawie pojawił się mural promujący kampanię PayPo
PayPo – polski operator BNPL (buy now, pay later) – ruszył z kampanią „Daj sobie czas”, w której zachęca do przemyślanych zakupów z wykorzystaniem płatności odroczonych. Mural promujący akcję można podziwiać w okolicach Mostu Poniatowskiego w Warszawie.
07.06.23, 15:10
| reklama & PR » informacje
Cape Morris zwycięża w przetargu na obsługę marki Morliny
Cape Morris, agencja kreatywno-strategiczna nawiązała współpracę z marką Morliny (polska spółka Animex). Agencja odpowiedzialna będzie za wdrożenie nowej strategii komunikacji w social media od maja br.
07.06.23, 14:02
| reklama & PR » informacje
MullenLowe wprowadza nową globalną tożsamość
Ośmiornica MullenLowe od 6 czerwca br. wygląda inaczej. Zmiany mają oddawać nową globalną tożsamość sieci i jej odświeżone pozycjonowanie. Rebranding dotyczy 57 rynków na całym świecie, w tym także MullenLowe Warsaw.
07.06.23, 10:50
| reklama & PR » informacje
Dentsu Creative ponownie zwycięża w przetargu Audi
Dentsu Creative obroniło budżet na obsługę marki Audi. Kontrakt podpisano na okres trzech lat z możliwością przedłużenia o kolejne dwa.
07.06.23, 09:37
| reklama & PR » ludzie
Izabela Albrychiewicz awansowała na stanowisko CEO GroupM CEE. Teraz zarządza 10 rynkami regionu
GroupM, medialna grupa inwestycyjna WPP, powołała Izabelę Albrychiewicz na stanowisko CEO GroupM CEE. Region, którym zarządzać będzie dotychczasowa CEO GroupM Poland, obejmuje aż 10 rynków: Chorwację, Czechy, Bośnię, Węgry, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię i Ukrainę.
07.06.23, 06:30
| reklama & PR » ludzie
Trzy osoby awansowały w agencji Good One PR
W strukturach Good One PR awansowały trzy osoby. W kwietniu br. Marta Paczka objęła funkcję Account Managera, a miesiąc później Jakub Macyszyn Senior Account Executive’a. Na stanowisko Account Executive w marcu br. awansowała natomiast Angelika Zarzycka.
06.06.23, 20:58
| reklama & PR » informacje
Janusz Walczuk ambasadorem marki Garage
Marka Garage inauguruje sezon letnich imprez i festiwali wejściem w długofalową współpracę ambasadorską z raperem Januszem Walczukiem. Zapowiada także cykl imprez zorganizowanych razem z muzycznym kolektywem SO HARD, na których wystąpi znany raper.
06.06.23, 20:08
| reklama & PR » informacje
Agencja Peppermint przygotowała koncepcję graficzną loterii Toffifee
Współpraca Peppermint z marką Toffifee w ramach ogólnopolskiej loterii pod hasłem „Loteria tkwi w Toffifee”, objęła przygotowanie różnorodnych formatów graficznych do promocji kampanii w kanałach online i offline.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Strefa Kultury Wrocław | Wrocław

Przejdź do oferty

kierowniczka/kierownik działu PR

Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji czasopism naukowych

Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 07.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 05.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.