27.07.21, 07:00

Nie żyje Grzegorz Szyroki

Grzegorz Szyroki
Fot.: materiały prasowe

8 lipca br. zmarł producent filmowy i telewizyjny Grzegorz Szyroki. Ostatnie pożegnanie będzie miało miejsce 28 lipca o godzinie 14:15 na Powązkach Wojskowych.

Grzegorz Szyroki urodził się 30 stycznia 1979 r. Był absolwentem Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Gdańskim oraz Produkcji Filmowej i Telewizyjnej na Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi. Od 2008 r. był Prezesem Zarządu domu produkcyjnego PrimeMovers. Zdobył ponad 20 międzynarodowych nagród na wielu festiwalach filmowych, telewizyjnych i reklamowych. „W jednym z najtrudniejszych czasów dla całej planety miał odwagę i siłę, by stworzyć najpiękniejszy film korporacyjny dla spółki skarbu państwa na świecie. „Discovering Friendly Energy”, bo o tym filmie mowa, zdobył w minionym roku aż siedmiu międzynarodowych nagród” – napisali w pożegnaniu pracownicy agencji Magnifico Marketing&PR Consultants, którzy od 12 lat pracowali z Grzegorzem Szyrokim.

W 41. edycji festiwalu Telly Awards, odbywającego się w USA, firma PrimeMovers po raz kolejny została laureatem w tym konkursie, a tylko w tej edycji jako jedna z nielicznych otrzymała dwie nagrody. Za film korporacyjny ''Discovering Friendly Energy'' PrimeMovers stanęła na podium w kategoriach Corporate Image - Bronze Telly Winner 2020 I Public Relations - Bronze Telly Winner 2020.

Na Hermes Awards Festivals zeszłoroczny film wyprodukowany przez Grzegorza Szyrokiego, jako jedyna polska produkcja został nagrodzony w trzech kategoriach: Electronic Media, Interactive Media i Corporate Image. Hermes Creative Awards jest jednym z najstarszych i największych konkursów kreatywnych na świecie. Każdego roku jurorzy oceniają w nim najlepsze publikacje z branży kreatywnej, materiały promocyjne, witryny internetowe, filmy oraz programy reklamowe, marketingowe i komunikacyjne. Zwycięstwo w tegorocznym Hermes Creative Awards dało PrimeMovers i Grzegorzowi Szyrokiemu już trzecią platynową nagrodę Hermes Awards w kategorii filmów korporacyjnych.

Kolejną nagrodę World Media Festivals 2020 Intermedia Globe Gold Grzegorz Szyroki zdobył na festiwalu w Hamburgu. Została ona przyznana polskiej firmie przez międzynarodowe jury World Media Festivals Television&Corporate Media Award. Festiwal w Hamburgu to jeden z najważniejszych festiwali w branży medialnej, skupiający się przede wszystkim na mediach globalnych, m.in. w dziedzinie reklamy, animacji, filmu dokumentalnego, edukacji, rozrywki, komunikacji korporacyjnej i public relations.

Szyroki zmarł 8 lipca br. na skutek zatrzymania akcji serca. Miał 42 lata. Zostanie pochowany 28 lipca 2021 r. Nabożeństwo żałobne odbędzie się o godz. 14:15 w Domu Pogrzebowym na Powązkach Wojskowych, po którym nastąpi odprowadzenie zmarłego do grobu na cmentarzu miejscowym.

Komentarze

Powiązane

04.08.22, 09:05
| reklama & PR » informacje
PZU będzie dalej wspierać FKS Stal Mielec
Największy polski ubezpieczyciel dalej będzie wspierał FKS Stal Mielec. Po roku współpracy z podkarpackim klubem, PZU zdecydował o jej kontynuacji.
04.08.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
Nutella kocha Polskę. Nowa edycja akcji
Ruszyła II edycja akcji „Nutella kocha Polskę 2022”, która potrwa do 30 września. Producent kremu do smarowania wraz z Polskim Towarzystwem Turystyczno – Krajoznawczym po raz kolejny przygotowali propozycję 16 lokalizacji, które znajdą się na etykietach słoików z limitowanej edycji.
03.08.22, 20:05
| reklama & PR » informacje
Kasztelan świętuje 700-lecie miasta Sierpc i 50-lecie browaru
Kasztelan warzony w Browarze w Sierpcu postanowił uczcić rocznicę założenia miasta tworząc mural. Centralną postacią muralu jest Kasztelan, a farby, którymi go namalowano mają właściwości antysmogowe. Urodziny miasta zbiegają się z 50-leciem działania tutejszego browaru.
03.08.22, 16:30
| reklama & PR » informacje
Piotr Michalak koordynuje wszystkie projekty cyfrowe w MediaHub Poland
Do tej pory Piotr Michalak jako head of digital client service odpowiadał za koordynację projektów wybranych klientów domu mediowego MediaHub Poland. Agencja zwiększyła jego zakres obowiązków i powierzono mu koordynację wszystkich projektów cyfrowych.
03.08.22, 15:00
| reklama & PR » informacje
Sinsay w portfolio klientów Grupy Płodni.com
Grupa Płodni.com rozszerza współpracę z Grupą LPP. Dla najmłodszej marki z jej portfolio – brandu Sinsay – agencja prowadzi działania z zakresu employer brandingu.
03.08.22, 13:54
| reklama & PR » informacje
Taka re-akcja! Wspieraj czystszy świat. Konkurs marki Nałęczowianka w sieci Carrefour
Marka Nałęczowianka (Nestlè Waters Polska) powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie konkursu pod hasłem „Taka re-akcja! Wspieraj czystszy świat”.
03.08.22, 11:56
| reklama & PR » ludzie
Sylwia Matych w zespole On Board Think Kong
Do zespołu komunikacji korporacyjnej OBTK dołączyła Sylwia Matych, która objęła stanowisko PR Konsultantki.
03.08.22, 10:15
| reklama & PR » informacje
WebTalk obsłuży markę Auchentoshan
Do grona klientów WebTalk dołączyła marka whisky single malt - Auchentoshan. Współpraca została nawiązana w ramach wygranego przetargu.
02.08.22, 16:45
| reklama & PR » informacje
Dumni z Powstańców. Ruszyła VII edycja kampanii BohaterON
Ruszyła VII edycja ogólnopolskiej kampanii społeczno-edukacyjnej „BohaterON - włącz historię”, której celem jest uhonorowanie uczestników Powstania Warszawskiego.
02.08.22, 15:15
| reklama & PR » informacje
Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków. IV edycja kampanii CSR marki Żubr
Wystartowała IV edycja kampanii CSR „Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków”. Miejsce króla puszczy na butelkach i puszkach piwa Żubr Kompanii Piwowarskiej zajmą: ryś, niedźwiedź, łoś i sóweczka. Celem kampanii jest pomoc zagrożonym gatunkom oraz zachęcanie konsumentów do odpowiedzialnego zachowania wobec przyrody.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 04.09.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.09.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.09.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

XXII Kongres Public Relations już za półtora miesiąca. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Podpułkownik Brett Lea - oficer ds. public affairs z 82. Dywizji Powietrznodesantowej armii amerykańskiej. Tematem przewodnim spotkania będą technologie w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwo, a także zmiany jakie następują w narzędziach wykorzystywanych przez specjalistów public relations.