06.07.21, 07:00

Co słychać? Studio Brandingowe KARAT-e

Krzysztof Koczorowski
Fot.: materiały prasowe

W cyklu „Co u nas słychać?”, przedstawiciele najważniejszych podmiotów na polskim rynku reklamy prezentują swoje agencje, przedstawiają najistotniejsze zmiany w firmie z ostatnich miesięcy, a także anonsują najbliższe plany. Studio Brandingowe KARAT-e prezentuje Krzysztof Koczorowski, właściciel i dyrektor kreatywny.

W ubiegłym roku obchodziliśmy dziesięciolecie istnienia naszej firmy. W ciągu dekady zmienił się nie tylko rynek, ale i zakres usług, które świadczymy. Kilka lat temu postawiliśmy na specjalizację - obecnie w naszej ofercie znaleźć można usługi, które oparte są na odpowiednim doborze i umiejętnym wykorzystaniu słów. W ciągu dekady zaprojektowaliśmy ponad 150 nazw firm, produktów oraz usług, które z powodzeniem funkcjonują na rynku. Prowadzimy działania Public Relations – zarówno dla stałych Klientów, jak i w ramach współpracy projektowej. Wspieramy przedsiębiorstwa oraz instytucje w tworzeniu wizerunku oraz komunikacji z otoczeniem poprzez media relations. Wśród naszych Klientów są zarówno firmy produkcyjne, usługowe, start-upy, jak i agencje reklamowe, dla których świadczymy usługi z zakresu copywritingu i wspomnianego już projektowania nazw.

Ostatnie półtora roku to wyjątkowy czas. Obawialiśmy się, że pandemia odciśnie piętno zarówno na kondycji całej branży, jak i naszej działalności. Na szczęście dotychczasowy Klienci zostali z nami i razem przeszliśmy przez ten niełatwy okres. Jesteśmy bardzo dumni z tego, że współpracujemy ze świadomymi, odważnymi firmami, które zdają sobie sprawę, że działania komunikacyjne powinny być prowadzone również w sytuacjach kryzysowych.

W ostatnim czasie dołączyliśmy do Stowarzyszenia Agencji Public Relations oraz Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, co otworzyło przed nami nowe możliwości w zakresie wymiany wiedzy i doświadczeń z innymi specjalistami oraz podmiotami działającymi w branży PR. Z ciekawością patrzymy na zmieniający się rynek i na to, co przyniesie kolejnych dziesięć lat naszej działalności.

Krzysztof Koczorowski
Właściciel, dyrektor kreatywny Studia Brandingowego KARAT-e. Na swoim koncie ma ponad 150 nazw, które stworzył na potrzeby powstających firm, wprowadzanych na rynek produktów oraz usług. Opracował i wdrożył kilkadziesiąt strategii komunikacyjnych zarówno dla międzynarodowych korporacji, dużych i średnich przedsiębiorstw, jak i niewielkich firm rodzinnych. Absolwent studiów MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu i studiów podyplomowych: projektowanie usług w School of Form, innowacyjne zarządzanie marką w Wyższej Szkole Bankowej oraz psychologia w biznesie na Uniwersytecie SWPS.

Komentarze

Powiązane

23.02.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Jest tyle wspomnień do zobaczenia… Urodzinowa kampania Vision Express
Agencja Walk Creative przygotowała urodzinową kampanię dla marki Vision Express w Polsce. Pierwszą odsłonę działań promuje spot pod hasłem „Jest tyle wspomnień do zobaczenia”.
23.02.24, 15:25
| reklama & PR » informacje
Misje jak co dzień. Carrefour Polska chce pokazać swoje przewagi nad konkurencją
Carrefour Polska zmienia swoją strategię komunikacyjną, wprowadzając nową koncepcję kreatywną opartą na idei “misji zakupowych”. Nowy koncept opracowany przez Saatchi & Saatchi pojawił się w całościowej komunikacji marki: kampaniach TV, digitalu, social mediach oraz materiałach in-store.
23.02.24, 12:43
| reklama & PR » informacje
Metrowe maskotki i wyjazd do bajkowego parku rozrywki w Paryżu do wygrania w loterii marki Lindt
Lindt & Sprüngli ponownie powierzył agencji UNIQUE ONE organizację wielkanocnej loterii promocyjnej „Loteria WielkaMOC spełniania marzeń z Lindt GOLD BUNNY”.
23.02.24, 12:42
| reklama & PR » informacje
Cut The Mustard dalej będzie wspierać firmę Sokołów
Sokołów przedłużył współpracę z Cut The Mustard na kolejny, szósty już rok.
22.02.24, 20:15
| reklama & PR » ludzie
Marek Lenz będzie odpowiadał za strategię rozwoju technologicznego Publicis Groupe
Marek Lenz objął nowo utworzone stanowisko Chief Technology Officera w Publicis Groupe. W tej roli będzie odpowiadał za rozwój wewnętrznych systemów i narzędzi służących automatyzacji i optymalizacji pracy, a także tworzenie oraz udoskonalanie usług i produktów technologicznych oferowanych klientom Grupy.
22.02.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Maybelline New York rozświetla przestrzeń na muralach w kampanii Kliknij po efekt rozświetlenia
Pod hasłem „Kliknij po efekt rozświetlenia” prowadzona jest kampania launchująca nową bazę rozświetlającą 4w1 Instant Perfector Glow marki Maybelline New York (L’Oréal Polska). Za warstwę kreatywną odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
22.02.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
24/7Communication w sieci Crisis Communications Network Europe
24/7Communication dołączyła do Crisis Communications Network Europe – sieci niezależnych, europejskich agencji komunikacyjnych i consultingowych, świadczących usługi i doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej.
22.02.24, 13:54
| reklama & PR » ludzie
Sylwia Kobus zespół przechodzi do Altavia Kamikaze + K2
Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Sylwia Kobus, która objęła stanowisko Account Director. Kobus ostatnio pracowała w agencji Bluecloud Interactive, również jako Account Director.
22.02.24, 12:06
| reklama & PR » ludzie
Andrzej Dalkowski Dyrektorem Marketingu InPost
Andrzej Dalkowski, manager z 20-letnim doświadczeniem w zakresie marketingu, sprzedaży, brandingu i komunikacji, będzie odpowiedzialny za budowanie strategii marketingowej InPost w Polsce, zarządzanie komunikacją marketingową, digitalem i wsparciem działań sprzedażowych.
22.02.24, 11:03
| reklama & PR » informacje
Doceniaj to, co wspaniałe. Nowa platforma komunikacyjna marki Jacobs i zmiana identyfikacji wizualnej opakowań kaw
W lutym br. ruszyła nowa platforma komunikacyjna marki Jacobs pod hasłem „Doceniaj to, co wspaniałe”. Nowemu pozycjonowaniu marki towarzyszy również zmiana identyfikacji wizualnej opakowań kaw – na początek mielonych i rozpuszczalnych.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Zakopiańskie Centrum Kultury | inne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Galeria Sztuki w Legnicy | Polska

Przejdź do oferty

specjalista ds.promocji i PR

Teatr Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 21.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.03.24

Do zdobycia jeden zestaw.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

16 marca 2024 r., Dom Towarowy Braci Jabłkowskich w Warszawie.