06.07.21, 07:00
Co słychać? Studio Brandingowe KARAT-e
W cyklu „Co u nas słychać?”, przedstawiciele najważniejszych podmiotów na polskim rynku reklamy prezentują swoje agencje, przedstawiają najistotniejsze zmiany w firmie z ostatnich miesięcy, a także anonsują najbliższe plany. Studio Brandingowe KARAT-e prezentuje Krzysztof Koczorowski, właściciel i dyrektor kreatywny.
W ubiegłym roku obchodziliśmy dziesięciolecie istnienia naszej firmy. W ciągu dekady zmienił się nie tylko rynek, ale i zakres usług, które świadczymy. Kilka lat temu postawiliśmy na specjalizację - obecnie w naszej ofercie znaleźć można usługi, które oparte są na odpowiednim doborze i umiejętnym wykorzystaniu słów. W ciągu dekady zaprojektowaliśmy ponad 150 nazw firm, produktów oraz usług, które z powodzeniem funkcjonują na rynku. Prowadzimy działania Public Relations – zarówno dla stałych Klientów, jak i w ramach współpracy projektowej. Wspieramy przedsiębiorstwa oraz instytucje w tworzeniu wizerunku oraz komunikacji z otoczeniem poprzez media relations. Wśród naszych Klientów są zarówno firmy produkcyjne, usługowe, start-upy, jak i agencje reklamowe, dla których świadczymy usługi z zakresu copywritingu i wspomnianego już projektowania nazw.
Ostatnie półtora roku to wyjątkowy czas. Obawialiśmy się, że pandemia odciśnie piętno zarówno na kondycji całej branży, jak i naszej działalności. Na szczęście dotychczasowy Klienci zostali z nami i razem przeszliśmy przez ten niełatwy okres. Jesteśmy bardzo dumni z tego, że współpracujemy ze świadomymi, odważnymi firmami, które zdają sobie sprawę, że działania komunikacyjne powinny być prowadzone również w sytuacjach kryzysowych.
W ostatnim czasie dołączyliśmy do Stowarzyszenia Agencji Public Relations oraz Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, co otworzyło przed nami nowe możliwości w zakresie wymiany wiedzy i doświadczeń z innymi specjalistami oraz podmiotami działającymi w branży PR. Z ciekawością patrzymy na zmieniający się rynek i na to, co przyniesie kolejnych dziesięć lat naszej działalności.
Krzysztof Koczorowski
Właściciel, dyrektor kreatywny Studia Brandingowego KARAT-e. Na swoim koncie ma ponad 150 nazw, które stworzył na potrzeby powstających firm, wprowadzanych na rynek produktów oraz usług. Opracował i wdrożył kilkadziesiąt strategii komunikacyjnych zarówno dla międzynarodowych korporacji, dużych i średnich przedsiębiorstw, jak i niewielkich firm rodzinnych. Absolwent studiów MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu i studiów podyplomowych: projektowanie usług w School of Form, innowacyjne zarządzanie marką w Wyższej Szkole Bankowej oraz psychologia w biznesie na Uniwersytecie SWPS.
Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze