29.06.21, 14:15

Wyniki Polish Graphic Design Awards 2020/21

Nagroda PGDA, fot.: Krzysztof Pacholak

26 czerwca br. w Komunie Warszawa w Warszawie odbyło się ogłoszenie wyników i wręczenie nagród organizowanego po raz czwarty konkursu Polish Graphic Design Awards. W ramach konkursu 14 zespołów jurorskich przyznało ponad 200 nominacji, 65 wyróżnień i 45 nagród głównych dla najlepszych projektów graficznych 2020 r.

Nagrody główne w poszczególnych kategoriach otrzymali następujacy projektanci, projektantki i zespoły: 247 studio, Aneta Lewandowska, Antoni Kwiatkowski, balsamstudio, Bartosz Kosowski, Beata Śliwińska "Barrakuz", studio Bękarty, Damian Nowak, Parastudio, Dawid Fik, Gabriela Baka, Igor Kubik, Jakub Jezierski, Kasia Augustyniak, Katarzyna Bojanowska, Konrad Rószkowski, Krzysztof Bielecki, Maciej Połczyński, Laïc: Type Foundry, Marta Lissowska, Mateusz Machalski, Borys Kosmynka, Anna Wieluńska, MELT, Nina Gregier, Ola Niepsuj, Ola Płocińska, Oliwia Michniewska, Paulina Szuścik, Ovid Works, grupa panGenerator, Patryk Hardziej, Ada Zielińska, Paweł Jońca, Pilar Rojo, Marek Knap, Natalia Cyrankiewicz, Renata Motyka, Ryszard Bienert, studio Super Super, Syfon Studio, studio to/studio, TOFU Studio, UVMW studio i Wunderfabrik.

Przyznane zostały także nagrody specjalne: najlepszą projektantką 2020 roku została Beata Śliwińska „Barrakuz", najlepszym zespołem projektowym 2020 roku – studio Bękarty, projekt 2020 roku to „Archiwum Protestów Publicznych” autorstwa Syfon Studio, a specjalną nagrodę Arctic Paper 2020 za najlepszą publikację otrzymała to/studio za seria „Mini” wydawnictwa „Tajfuny”.

Wybranym laureatom i laureatką zostały także przyznane nagrody specjalne, ufundowane przez Arctic Paper, Depositphoto, Karakter i Threedotstype.

Pełna lista wyróżnień, nagród głównych i specjalnych w konkursie Polish Graphic Design Awards 2020 znajduję się na stronie konkursu: https://www.polishgraphicdesign.com/awards/wyniki-2020.

PARTNERZY
Partnerzy główni: Arctic Paper, Depositphoto, Karakter, Threedotstype, Komuna Warszawa
Patroni branżowi: Fundacja Bęc Zmiana, Polish Designers, Polska Izba Opakowań, Urząd Patentowy Rzeczypospolitej
Polskiej, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej
Patroni medialni: portalmedialny.pl, Design Alley, Dailyweb, GrafMag, Formy, Nowy Marketing, Notes na 6 tygodni, Rynek Papierniczy.pl, Signs.pl, Świat Druku, The Brief - co znosi psychika grafika, Hiro.

Komentarze

Powiązane

04.12.22, 13:00
| reklama & PR » informacje
Elbląskie i Kobierzyckie wodociągi zachęcają do zmiany nawyków
Elbląskie i Kobierzyckie przedsiębiorstwa wodociągowe prowadzą działania kampanijne zachęcające odbiorców do zmiany nawyków, oszczędzanie wody i picie kranówki. Przedsiębiorstwa kierują swój projekt do wszystkich mieszkańców – dorosłych, jaki i dzieci.
03.12.22, 20:00
| reklama & PR » informacje
Klarna z pierwszą świąteczną kampanią w Polsce. Najlepszy prezent − więcej czasu
Klarna, globalny bank detaliczny, dostawca płatności oraz aplikacja zakupowa, ruszyła ze świąteczną kampanią pod hasłem „Najlepszy prezent – więcej czasu”. W swoim projekcie Szwedzki fintech prezentuje usługę „Zapłać za 30 dni”.
03.12.22, 15:42
| reklama & PR » informacje
Kaufland zachęca do świątecznych zakupów
Kaufland rozpoczął świąteczną kampanię pod hasłem „Gdzie wielki wybór na święta mam?”. Marka zachęca konsumentów do zakupów w swoim sklepie. 
03.12.22, 08:50
| reklama & PR » informacje
Bella Hadid w świątecznej odsłonie kampanii marki Swarovski
Marka Swarovski pod hasłem #OpenTheWonder wystartowała ze świąteczną kampanią. Twarzą akcji została rmodelka Bella Hadid. W świątecznej kolekcji producenta pojawiły się także ozdoby do dekoracji wnętrz.
02.12.22, 20:12
| reklama & PR » informacje
Radosław Kawęcki ambasadorem marki Pocztex
Radosław Kawęcki – polski pływak został drugim ambasadorem marki Pocztex. Wraz z siatkarzem Mateuszem Bieńkiem, pojawi się w grudniowej kampanii Poczty Polskiej. Kampania będzie trwała cały grudzień.
02.12.22, 17:16
| reklama & PR » informacje
Majonez Kielecki łączy się z tradycyjnymi świętami
Startuje świąteczna kampania Majonezu Kieleckiego. Celem projektu ,,Składniki naszej tradycji” jest podkreślenie, że Majonez Kielecki łączy się z tradycyjnymi świętami. Za realizację spotu odpowiada Optima Marketing Group.
02.12.22, 16:16
| reklama & PR » informacje
Kurierzy Ninja w GLS na Black Friday
W tym roku z okazji Black Friday firma kurierska GLS Poland przygotowała kampanię budującą świadomość swojej marki. W projekcie pojawia się kurier ninja, który szybko dostarcza przesyłki zakupione przez klientów w czarny piątek.  
02.12.22, 12:00
| reklama & PR » informacje
Okocim wprowadza puszki z komiksami Andrzeja Rysuje
Marka Okocim podpisała współpracę z Andrzej Rysuje. Wynikiem współpracy jest nowy, humorystyczny projekt puszki lagera zawierający komiksy rysownika. Opakowania dostępne są w sieci sklepów Żabka. 
01.12.22, 20:39
| reklama & PR » ludzie
Jolanta Kozak przechodzi do Veovee
Zespół client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, zasiliła Jolanta Kozak, która objęła stanowisko Account Managera.
01.12.22, 14:00
| reklama & PR » informacje
Paweł Bylicki w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023
Paweł Bylicki, Prezes Public Dialog pojawi się w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023. Konkurs organizowany jest przez PRovoke Media.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Archeologiczne w Biskupinie | Cała Polska

Przejdź do oferty

Specjalista ds. PR i komunikacji

Centrum Sztuki Współczesnej Znaki Czasu w Toruniu | Toruń

Przejdź do oferty

Specjalista ds. wystaw

Instytut Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 05.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.01.23

Do zdobycia 13 nagród.

do 02.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.