30.06.21, 07:00

Kampania społeczna o zmianach w Prawie o ruchu drogowym aż do listopada

Kadr ze spotu
Fot.: materiały prasowe

Ministerstwo Infrastruktury pod koniec maja br. ruszyło z szeroko zakrojoną kampanią społeczną dotyczącą zmian w Prawie o ruchu drogowym.

Inauguracja kampanii społecznej dotyczącej ograniczenia nadmiernej prędkości i przestrzegania obowiązujących limitów prędkości oraz ochrony pieszych w obszarze przejść dla pieszych, realizowanej w związku ze zmianami przepisów w ruchu drogowym, które weszły w życie 1 czerwca 2021 r., odbyła się 28 maja podczas konferencji w Ministerstwie Infrastruktury. Podczas konferencji zostały także zaprezentowane spoty informujące o zmianach, które są dostępne na kanale Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego na portalu YouTube od 28 maja br. z kolei 1 czerwca ruszyła emisja spotów w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i radiowych. Dodatkowo w działania promocyjne o planowanych zmianach włączeni zostali, m.in. członkowie KRBRD i Wojewódzkie Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Emisja spotów odbywa się w ogólnopolskich i regionalnych stacjach telewizyjnych i radiowych oraz w Internecie (m.in. profilu KRBRD na portalu YouTube, Facebook oraz Twitter).

W ramach zamówienia na zaplanowanie, przygotowanie i przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych w ramach kampanii zaplanowano następujące działania: zaplanowanie, przygotowanie i organizacja konferencji stacjonarnej (transmitowanej on-line); zaprojektowanie, druk i dystrybucja ulotek informacyjnych (2 mln szt.); zaplanowanie, przygotowanie i przeprowadzenie działań mających na celu promocję kampanii w Internecie (promocja w portalach społecznościowych, m.in. Facebook, Twitter, w tym z wykorzystaniem profili KRBRD); opracowanie audycji telewizyjnych i radiowych dotyczących bezpieczeństwa ruchu drogowego uwzględniających rozmowy w studiu o charakterze merytorycznym z udziałem zaproszonych gości – specjalistów z zakresu bezpieczeństwa ruchu drogowego, w tym przedstawicieli policji, straży pożarnej, Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego, specjalistów z zakresu ratownictwa i pierwszej pomocy, przedstawicieli środowisk naukowych, organizacji pozarządowych, mediów branżowych zajmujących się tematyką BRD oraz ich emisja w telewizji i radiu; a także przygotowanie materiałów informacyjno-promocyjnych, które zostaną wykorzystane do promocji kampanii (m.in. torba bawełniana wyposażona w elementy odblaskowe, czapka odblaskowa).

Działania informacyjne dotyczące ograniczenia nadmiernej prędkości i przestrzegania obowiązujących limitów prędkości oraz ochrony pieszych w obszarze przejść dla pieszych będą prowadzone do 30 listopada br. – dowiedział się portalmedialny.pl.

Komentarze

Powiązane

02.12.22, 20:12
| reklama & PR » informacje
Radosław Kawęcki ambasadorem marki Pocztex
Radosław Kawęcki – polski pływak został drugim ambasadorem marki Pocztex. Wraz z siatkarzem Mateuszem Bieńkiem, pojawi się w grudniowej kampanii Poczty Polskiej. Kampania będzie trwała cały grudzień.
02.12.22, 17:16
| reklama & PR » informacje
Majonez Kielecki łączy się z tradycyjnymi świętami
Startuje świąteczna kampania Majonezu Kieleckiego. Celem projektu ,,Składniki naszej tradycji” jest podkreślenie, że Majonez Kielecki łączy się z tradycyjnymi świętami. Za realizację spotu odpowiada Optima Marketing Group.
02.12.22, 16:16
| reklama & PR » informacje
Kurierzy Ninja w GLS na Black Friday
W tym roku z okazji Black Friday firma kurierska GLS Poland przygotowała kampanię budującą świadomość swojej marki. W projekcie pojawia się kurier ninja, który szybko dostarcza przesyłki zakupione przez klientów w czarny piątek.  
02.12.22, 12:00
| reklama & PR » informacje
Okocim wprowadza puszki z komiksami Andrzeja Rysuje
Marka Okocim podpisała współpracę z Andrzej Rysuje. Wynikiem współpracy jest nowy, humorystyczny projekt puszki lagera zawierający komiksy rysownika. Opakowania dostępne są w sieci sklepów Żabka. 
01.12.22, 20:39
| reklama & PR » ludzie
Jolanta Kozak przechodzi do Veovee
Zespół client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, zasiliła Jolanta Kozak, która objęła stanowisko Account Managera.
01.12.22, 14:00
| reklama & PR » informacje
Paweł Bylicki w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023
Paweł Bylicki, Prezes Public Dialog pojawi się w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023. Konkurs organizowany jest przez PRovoke Media.
30.11.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
Mediahub zaplanuje i zakupi także Digital dla platformy Squla
Platforma edukacyjna Squla (Futurewhiz) rozszerzyła współpracę z domem mediowym Mediahub. Teraz oprócz telewizji firma powierzyła mu także kompleksową obsługę w digitalu.
30.11.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
SHEIN zachęca do pokochania własnego ciała
SHEIN kolejny raz zachęca Polki do pielęgnowania pozytywnej relacji z własnym ciałem. Marka chce zapewnić kobiety, że są piękne, bez względu na wygląd.
30.11.22, 20:00
| reklama & PR » informacje
Kiwi.com zachęca do taniego podróżowania
Wyszukiwarka tanich lotów Kiwi.com wystartowała z kampanią "We hack the system, you fly for less”. Celem projektu jest przedstawienie innowacyjnej technologii, która pozwala szybko znaleźć tanie loty. 
30.11.22, 15:00
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Cenniki Grupy RMF w przyszłym roku na krótsze okresy. Radio Alex dołącza do pakietu RMF 3D
Grupa RMF zaprezentowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą od 9 stycznia 2023 r. Od przyszłego roku cenniki obowiązywać też będą na krótsze niż dotychczas okresy – zazwyczaj dwumiesięczne.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Filmograf

FILMOTEKA NARODOWA – INSTYTUT AUDIOWIZUALNY | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. wystaw

Instytut Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Archeologiczne w Biskupinie | Cała Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 03.01.23

Do zdobycia 13 nagród.

do 02.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.