16.07.21, 16:00
AMS: centra handlowe Klepierre w portfolio Digital Indoor
W czerwcu br. AMS stał się wyłącznym operatorem cyfrowych nośników indoorowych w sieci Klepierre. Tym samym oferta Digital OOH firmy powiększyła się m.in. o Warszawę, Poznań i Lublin.
W czerwcu br. AMS stał się wyłącznym operatorem cyfrowych nośników indoorowych w sieci Klepierre. Tym samym oferta Digital OOH firmy powiększyła się m.in. o Warszawę, Poznań i Lublin.
Dzięki współpracy z Klepierre do portfolio AMS trafiły warszawska galeria Sadyba Best Mall oraz centra handlowe Plaza w Lublinie, Rybniku, Sosnowcu i Rudzie Śląskiej.
Digital Indoor to narzędzie do kontaktu z marką. Reklama emitowana w ramach Digital Indoor jest widoczna dla kupujących. Na każdym ekranie AMS wyświetlany jest autorski kontent Cityinfo – informacje lokalne i rozrywka podane w lekkiej i angażującej formie.
Specjalista ds. promocji czasopism naukowych
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze