22.06.21, 13:18

Warszawa: TOK FM na pierwszym miejscu, traci Trójka i RMF FM

Logo TOK FM
Fot.: materiały prasowe

Radio TOK FM jest najchętniej słuchaną stacją w stolicy - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 grudnia 2020 r. do 31 maja 2021 r. (Warszawa).

Radio TOK FM awansowało pierwsze miejsce w stolicy. Udział rozgłośni w ostatniej fali wyniósł 11,8 proc. (100 proc. to czas słuchania radia ogółem). W porównaniu do analogicznego okresu sprzed roku, udział stacji wzrósł o 0,4 p.p. Drugie miejsce obroniło Radio Zet (strata 0,2 p.p.), a na trzecie z pierwszego spadło Radio RMF FM (strata 2,3 p.p.).

W pierwszej dziesiątce najchętniej słuchanych rozgłośni radiowych znalazły się także takie stacje jak: Eska Warszawa (strata 1,3 p.p.), Antyradio (wzrost o 2 p.p.), Eska Rock (wzrost o 0,4 p.p.), RMF Classic (wzrost o 0,1 p.p.), Radio Pogoda (wzrost aż o 1,4 p.p.), VOX FM (wzrost o 0,6 p.p.) oraz Radio Złote Przeboje 100,1 FM (strata 0,6 p.p.).

Spore spadki zanotowały stacje Polskiego Radia: Jedynka (o 1,2 p.p.) i Trójka (aż o 4,1 p.p.) Z kolei spory wzrost - aż o 2,1 p.p. - odnotowało Polskie Radio 24.

W ostatniej fali wzrosły, m.in. udziały RDC- Radia dla Ciebie (o 0,7 p.p.), a także Radia Wnet (o 0,3 p.p.). Stacja Krzysztofa Skowrońskiego osiągnęła 0,7 proc. udziału w warszawskim rynku.

Udział stacji radiowych w Warszawie

  czerwiec 2019 : listopad 2019 grudzień 2019 : maj 2020 czerwiec 2020 : listopad 2020 grudzień 2020 : maj 2021
Radio TOK FM 9,7% 11,4% 9,5% 11,8%
Radio ZET 13,8% 11,0% 11,6% 10,8%
Radio RMF FM 8,3% 12,7% 10,0% 10,4%
Radio ESKA Warszawa 6,2% 7,4% 6,6% 6,1%
Antyradio 3,8% 3,9% 3,6% 5,9%
Radio Eska Rock (Warszawa) 3,6% 4,2% 3,5% 4,6%
Radio RMF Classic (Warszawa)  3,8% 4,5% 5,3% 4,6%
Radio Pogoda (Warszawa) 2,9% 3,0% 3,6% 4,4%
Radio VOX FM  4,5% 3,7% 6,0% 4,3%
Radio Złote Przeboje 100,1 FM (Warszawa) 3,9% 4,4% 3,4% 3,8%
Meloradio (Warszawa) 2,3% 3,3% 3,3% 3,6%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 5,9% 4,4% 3,7% 3,2%
Polskie Radio 24 1,5% 0,5% 1,4% 2,6%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 8,7% 6,6% 3,6% 2,5%
Radio SuperNova (Warszawa) / do 30.04.2021 Radio Wawa (Warszawa) 2,9% 1,9% 3,0% 2,2%
Radio Chillizet 1,7% 1,5% 2,8% 2,1%
Radio Plus Warszawa 2,6% 1,9% 1,8% 2,1%
Radio Kolor 103 FM (Warszawa) 2,2% 2,2% 2,2% 2,0%
Radio RMF MAXXX (Warszawa) 2,5% 2,1% 2,9% 2,0%
Akademickie Radio Kampus (Warszawa) 1,1% 1,3% 1,2% 1,8%
Rock Radio 103,7 FM (Warszawa) 2,8% 2,1% 3,4% 1,7%
Radio Muzo.fm 1,3% 1,1% 1,6% 1,6%
Radio Maryja 0,7% 0,9% 2,1% 1,3%
RDC - Radio dla Ciebie (Warszawa) 0,6% 0,5% 0,8% 1,2%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 0,9% 1,4% 1,1% 1,0%
Radio Wnet 0,5% 0,4% 0,5% 0,7%
Radio Warszawa 0,5% 0,8% 0,8% 0,5%
N= 2461 2470 2562 2522

Fale:
czerwiec 2019 : listopad 2019 (wielkość: 42 044)
grudzień 2019 : maj 2020 (wielkość: 41 991)
czerwiec 2020 : listopad 2020 (wielkość: 42 106)
grudzień 2020 : maj 2021 (wielkość: 41 874)
Grupy celowe:
Warszawa:
Wybrane miasta = Warszawa
Wielkość (nie ważona): 1 347 593 (109 326 przypadków, 6,1% całej próby)
Braki danych usunięte po każdej zmiennej.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika

Komentarze

Powiązane

25.02.24, 19:24
| telewizja / VOD » informacje
Bez retuszu. Marek Czyż powraca na antenę TVP Info z programem na żywo
W niedzielę, 3 marca br. o godz. 20:40 na antenie TVP INFO pojawi się program „Bez Retuszu”, który powraca po przerwie.
Format będzie emitowany na żywo i ma wykorzystywać siłę mediów społecznościowych. Oprócz zaproszonych gości, na widowni zasiądzie 80 osób.
25.02.24, 08:00
| telewizja / VOD » seriale
Sympatyk w połowie kwietnia w HBO Max
Siedmioodcinkowy serial HBO Original "Sympatyk" będzie miał swoją premierę 15 kwietnia br. w HBO i HBO Max.
23.02.24, 15:09
| telewizja / VOD » informacje
Specjalne propozycje programowe kanału TVP Kobieta w drugą rocznicę wybuchu wojny na Ukrainie
W drugą rocznicę wybuchu wojny na Ukrainie, TVP Kobieta w cyklu „Matki wojny” oraz w specjalnych odcinkach programu „Kobiety w drodze”, przypomni sylwetki ukraińskich kobiet zaangażowanych w działania wspierające rodaków. Na antenie pojawią się także wywiady z Tetianą Kovalchuk i Mery Akopian.
23.02.24, 08:30
| telewizja / VOD » informacje
Jakubiak rozgryzie Maltę w nowej serii programów w Canal+ Kuchnia
Tomasz Jakubiak w nowej serii programu „Jakubiak rozgryza” tym razem odwiedzi Maltę. Emisja ruszy pod koniec lutego br. w CANAL+ Kuchnia.
21.02.24, 16:45
| telewizja / VOD » informacje
Kontynuacje w wiosennej ramówce Telewizji WP
Wiosną w Telewizji WP pojawią się kontynuacje polskich formatów takich jak: „Policjanci z sąsiedztwa”, „Nowy aranż z Olą Ziarek” oraz „Mistrzowie Kabaretu”. W ofercie pojawi się nowy program "Kulinarne eskapady Phila" oraz kolejny sezon serialu „CSI: Kryminalne zagadki Las Vegas”.
21.02.24, 13:04
| telewizja / VOD » informacje | kultura » film
220 tysięcy widzów zobaczyło w weekend otwarcia film Sami Swoi. Początek
16 lutego br. do kin w całej Polsce trafiła najnowsza koprodukcja TVN Warner Bros. Discovery "Sami swoi. Początek", prequel kultowej trylogii o waśni dwóch sąsiadów - Pawlaka i Kargula. W pierwszy weekend film przyciągnął przed białe ekrany ponad 220 tys. widzów.
21.02.24, 11:29
| telewizja / VOD » informacje
Gość Regionów w ofercie TVP3. Zmiany w ramówce
TVP3 wprowadza zmiany w ogólnopolskiej ramówce. Od poniedziałku, 26 lutego br. pojawi się nowa audycja publicystyczna „Gość Regionów”. Niektóre programy zmienią godziny emisji w ramówce.
20.02.24, 19:54
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Electrolux głównym partnerem MasterChef Nastolatki. Uczestnicy będą korzystać ze sprzętu marki
Electrolux, producent sprzętu gospodarstwa domowego, jest głównym sponsorem programu „MasterChef Nastolatki” (TVN) – nowej wersji kulinarnego talent-show.
20.02.24, 10:50
| telewizja / VOD » informacje
Osiem nowych formatów trafi do europejskich kanałów z portfolio Warner Bros. Discovery. W Polsce nowe programy pojawią się m.in. w TTV i TVN Turbo
Warner Bros. Discovery rozszerza swoją europejską ofertę. Firma pozyskała osiem serii programów, które będą dostępne na kanałach darmowych i płatnych. Wśród programów, które trafią do oferty sieci linearnych WBD w Polsce i we Włoszech znalazły się takie tytuły, jak „The Grand Tour” czy „Clarkson’s Farm”.
20.02.24, 08:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Niecały milion widzów obejrzało mecz Legii Warszawa z Molde FK
W czwartek, 15 lutego br. blisko milion widzów obejrzało na antenach Telewizji Polskiej mecz Legii Warszawa z norweskim Molde FK w ramach Ligi Konferencji Europy.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalista do spraw komunikacji i promocji

Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Zakopiańskie Centrum Kultury | inne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Galeria Sztuki w Legnicy | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 26.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

16 marca 2024 r., Dom Towarowy Braci Jabłkowskich w Warszawie.