21.06.21, 15:30
Nowy sezon serialu Święty jesienią w Czwórce
Powstanie IV seria serialu „Święty” z Mariuszem Węgłowskim i Michałem Milowiczem w rolach głównych, która na antenie Czwórki pojawi się jesienią.
Emitowany tej wiosny III sezon produkcji „Święty”, która wkrótce po debiucie stała się jednym z hitów wieczornego pasma Czwórki, gromadził średnio ponad milion widzów. Przełożyło się to na udziały w rynku przekraczające 7 proc. (SHR All 4+), a w grupie komercyjnej sięgające blisko 5 proc.
Niezmiennie najlepszymi udziałami serial może się pochwalić wśród młodej widowni: w grupie 16-29 wyniosły one 8,2 proc., a w rekordowym dla tej grupy odcinku tego sezonu - aż 14,5 proc. Najlepsze wyniki – 1,24 mln widzów i udziały w rynku na poziomie 10 proc. (SHR All 4+) – odnotował odcinek wyemitowany 27 maja, z kolei najwyższe udziały w grupie komercyjnej – 7,3 proc. uzyskał odcinek z 30 marca.
W paśmie emisji „Świętego” – od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00 - Czwórka zajmowała czwarte miejsce na rynku w grupie 4. W tym targecie liderem była Jedynka (11,19 proc. udziału, dane: NAM), a potem kolejno: TVN (10,67 proc.), TVP2 (10,64 proc.), TV4 (7,23 proc.). Za kanałem uplasował się Polsat (6,34 proc.) czy TVN7 (4,93 proc.). W grupie 16-49 liderem był kanał TVN (aż 13,02 proc.), a potem kolejno: TVP2 (9,51 proc.), TVN7 (8,01 proc.), Polsat (7,81 proc.), TVP1 (5,8 proc.) i właśnie TV4 (4,91 proc.). W grupie 16-29 liderem był kanał TVN7 (11,13 proc.), tuż za nim TVN (9,72 proc.), TVP2 (9,31 proc.) i tuż za podium TV4 (8,2 proc.). Za Czwórką uplasował się Polsat (6,73 proc.) i TV Puls (5,21 proc.).
Producentem serialu jest ATM Grupa S.A.
Komentarze