23.06.21, 17:00

Maretti z kampanią influencer marketingową na polskim rynku

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Bułgarski producent FMCG, Ficosota Food rozpoczął realizację kampanii „Dwie strony smaku”, w ramach której nawiązano współpracę, m.in. grupą WAKSY, Dannym Ferreri i Nadią Długosz. Za realizację kampanii odpowiada agencja influencer marketingu TalentMedia (grupa LTTM).

Dedykowane treści zamieszczone będą u: grupy WAKSY, Grupy Filmowej Darwin, Beks, Dannego Ferreri oraz Nadii Długosz (która właśnie rozpoczęła swoją indywidualną przygodę na YouTubie). Nadia Długosz i Danny Ferreri zostali również głównymi bohaterami stworzonego w ramach kampanii spotu reklamowego. Celem kampanii jest budowanie świadomości produktu - zgodnie z hasłem marki „Bruschkette Maretti – dwie strony smaku” – obie tak samo dobre. Działania dedykowane promocji produktu Bruschette Maretti potrwają do końca lipca br., docierając łącznie do ponad 5 mln subskrybentów na YouTubie.

Zaangażowani w kampanię Ficosota Food i TalentMedia twórcy na swoich kanałach YouTube, Facebooku oraz Instagramie publikować będą materiały lokujące flagowy produkt marki, chlebowe przekąski – Bruchette Maretti. Znani z lifestyle’owych, fabularnych treści influencerzy stworzyli materiały, w których mają udowodnić, że Bruchette Maretti bread snacks daje wybór konsumentom między łagodną a intensywną stroną i dlatego jest to przekąska idealna na spokojny wieczór filmowy, jak i podczas zwariowanej imprezy z przyjaciółmi.

Agencja influencer marketingu TalentMedia (LTTM) odpowiedzialna była za przygotowanie i wdrożenie koncepcji strategiczno-kreatywnej w Polsce, wybór i koordynację twórców, kreację i dobór formatów reklamowych, zakup mediów, lift marki oraz produkcję spotu internetowego, którego publikacja nastąpi w czerwcu. 

Komentarze

Powiązane

16.04.24, 14:45
| reklama & PR » informacje
Skosztujże! Wawel promuje Mieszankę Krakowską
Przez cały kwiecień br. trwa kampania reklamowa owocowych galaretek w czekoladzie - Mieszanka Krakowska z Wawelu. Użyte hasło “Skosztujże” ma nawiązywać do krakowskich regionalizmów i podkreślać miejsce pochodzenia produkowanych od ponad 50 lat galaretek w czekoladzie.
16.04.24, 10:17
| reklama & PR » informacje
Lavazza kolejne dwa lata z NAV agency
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
16.04.24, 07:30
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa Eurozet podnosi ceny reklam
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.
16.04.24, 06:30
| radio » informacje | prasa » informacje | reklama & PR » informacje
MT Biznes rozpoczyna współpracę z Michałem Proszowskim i Damianem Kwiekiem
Wydawnictwo MT Biznes rozpoczyna współpracę w obszarze cyklu podcastów o książkach oraz budowania społeczności czytelników z Damianem Kwiekiem, dawnym dziennikarzem Trójki oraz Michałem Proszowskim, byłym dyrektorem komunikacji i marketingu PGE Narodowego. 
15.04.24, 19:23
| reklama & PR » informacje
Michel Moran w kampanii TV marki Prymat
Marka Prymat rozszerza współpracę z kucharzem Michelem Moran. Kucharz zabrał udział w najnowszej kampanii reklamowej.
15.04.24, 18:11
| reklama & PR » informacje
Jak już wznosić, to najlepiej Żubra. Kampania marki z UFO i lewitującym ciągnikiem
W kampanii otwierającej sezon piwny, Żubr tym razem wzbudza zainteresowanie istot pozaziemskich.
15.04.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Lotna w przetargu wygrywa obsługę Tommee Tippee
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna wygrała przetarg na prowadzenie komunikacji Tommee Tippee w mediach społecznościowych.
14.04.24, 22:23
| reklama & PR » ludzie
Sonia Dudek w szeregach Altavia Kamikaze + K2
Do zespołu kreacji agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Sonia Dudek, która objęła stanowisko Junior Art Director.
14.04.24, 17:25
| reklama & PR » informacje
Agencja Chromatique dołącza do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
Wraz z początkiem 2024 r. agencja kreatywna Chromatique uzyskała członkostwo w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Doświadczenie zdobyte przez 14 lat w działaniach reklamowych i kreatywnych umożliwi agencji dołożenie w branży swojej cegiełki.
14.04.24, 12:42
| reklama & PR » informacje
Hand Made z produkcją dla Diosminex Max
Agencja reklamowa Hand Made przygotowała najnowszą kampanię dla leku Diosminex Max z portfolio Bausch. Reklama skierowana jest do osób, które borykają się z przewlekłą niewydolnością żylną. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista do spraw promocji i komunikacji

Muzeum Narodowe w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty
Konkursy
do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden zestaw. Wariant kolorystyczny może różnić się od tego na zdjęciu w informacji w zależności od stanu magazynu.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy