18.06.21, 19:13

Tyskie ze specjalną animacją w Sewilli

Billboard w Sewilli
Fot.: materiały prasowe

Stawiamy Tyskie! Jeśli wygra Polska. A na TY przechodzimy niezależnie od wyniku - animacja reklamowa Tyskiego z tym hasłem pojawi się 18 czerwca br. wieczorem i będzie wyświetlana również 19 czerwca na telebimie w Sewilli, gdzie reprezentacja Polski zagra mecz z Hiszpanią.

Marka w taki sposób chce zachęcić Hiszpanów do przejścia na TY i motywuje reprezentację biało-czerwonych do wygranej po trudnym rozpoczęciu turnieju.

Akcja Tyskiego ma wpisywać się w strategię i działania przygotowane na Euro. Marka w ramach platformy Przejdźmy na TY chce łączyć pomimo różnic. Na początku tygodnia Tyskie hasłem „Największy polski poeta to Słowacki” zachęcało Słowaków do przejścia na TY przed meczem z reprezentacją Polski. W ubiegłym tygodniu natomiast, Tyskie poprosiło kibiców Irlandii o wsparcie Polaków w meczu ze Słowakami. W dzienniku “Irish Daily Star” ukazał się apel, w którym marka pod hasłem “Grab a Tyskie beer and help us cheer!” (pol. Złap Tyskie i pomóż nam kibicować) zachęcała Irlandczyków do dopingowania biało-czerwonych. Taka sama reklama ukazała się również w dzienniku “Irish Daily Mirror”.

Za pomysł odpowiadają agencje: GONG i Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Realizacją i działaniami PR zajął się zespół agencji: Huta 19 im. Joachima Fersengelda, zakupem mediów dom mediowy Zenith. Działania w social media i internecie prowadzi agencja GONG.

Komentarze

Powiązane

14.03.25, 10:15
| reklama & PR |
Clue PR nawiązuje współpracę z Aluprof SA
Clue PR rozpoczęło współpracę z Aluprof SA, jednym z wiodących europejskich dostawców systemów aluminiowych. Agencja zajmie się strategicznym doradztwem komunikacyjnym, media relations oraz tworzeniem treści wspierających cele wizerunkowe i biznesowe marki.
14.03.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
OnePlus wybiera agencję Ro
Agencja Ro rozpoczęła współpracę z OnePlus – globalną marką inteligentnych urządzeń mobilnych.
13.03.25, 21:00
| reklama & PR » informacje
Mniej kalorii, więcej przyjemności. Kampania dżemów Łowicz pod hasłem
Wystartowała nowa kampania dżemów Łowicz pod hasłem „Mniej kalorii, więcej przyjemności”. 
13.03.25, 18:15
| TV / VOD » informacje |
Polsat wkracza na Spotify. Pierwsza kampania stacji promująca Must Be The Music
Polsat, przy wsparciu polskiego oddziału Aleph, zrealizował kampanię na Spotify promującą powrót programu „Must Be The Music” po dziewięciu latach przerwy. To pierwsze wykorzystanie tej platformy muzycznej przez stację w celach reklamowych.
13.03.25, 13:37
| reklama & PR » informacje
Agencja Hand Made przygotowała reklamę marki Linomag
Agencja Hand Made przygotowała najnowszą reklamę marki Linomag. Agencja odpowiada za scenariusz oraz nadzór nad produkcją spotu do TV i digitalu.
12.03.25, 21:13
| reklama & PR » informacje
Marka Kubota w przetargu wybiera Initiative
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową kultowej polskiej marki Kubota.
12.03.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Orifarm ponownie wybiera OMD. To juz 10 lat współpracy
OMD wygrało przetarg na obsługę mediową spółki Orifarm Healthcare, jednego z dostawców produktów farmaceutycznych na rynku polskim i tym samym utrzymało 10-letnią współpracę z klientem.
12.03.25, 10:30
| reklama & PR » informacje
Woodeco nawiązuje stałą współpracę z agencją Insignia
Agencja Insignia przejmuje stałą obsługę brandu Woodeco w obszarach digital i SoMe. 
12.03.25, 07:15
| reklama & PR » informacje
KAKTUS przechodzi rebranding. Jakub Patecki "Patec Wariatec" ambasadorem marki
Marka KAKTUS przechodzi rebranding i prezentuje nowy wizerunek. Zmiany logotypu, opakowań, a także nowa platforma komunikacyjna i pozycjonowanie, odzwierciedlają innowacyjny charakter marki. Prócz tego KAKTUS ogłasza także współpracę z twórcą internetowym – Jakubem Pateckim, znanym w sieci jako Patec Wariatec.
11.03.25, 16:30
| reklama & PR » informacje
Tajni agenci monitorują ceny w kampanii sieci Carrefour
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) przygotowała strategię oraz kreację nowej kampanii Carrefour pod tytułem „500 cen równamy do najniższych”. Wielokanałowa kampania uwzględnia telewizję, digital, social media oraz POS.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 09.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

11-13.03.2025 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.