15.06.21, 11:33

Jak tworzyć reklamę przy użyciu balonów?

Fot.: materiały prasowe

Skuteczne promowanie swoich produktów i usług to wyzwanie, przed jakim stoją właściciele firm z każdej niemal branży. Choć gama narzędzi służących docieraniu do potencjalnych klientów nieustannie rośnie, na uwagę zasługują rozwiązania świadczące o nowoczesnym podejściu do reklamy. Doskonałym ich przykładem są uniwersalne i ekonomiczne balony reklamowe. W jaki sposób i dlaczego warto z nich korzystać? O tym w poradniku!

Proste reklamy z balonów

Balony, utożsamiane głównie jako element dziecięcej zabawy lub ozdoba imprez okolicznościowych, z powodzeniem mogą być wykorzystywane również w promowaniu oferty przedsiębiorstwa lub rozmaitych przedsięwzięć. W tym celu doskonale sprawdzają się balony reklamowe lateksowe i foliowe z nadrukowanym logo oraz mocowane do nich patyczki do balonów.Reklamowe balony z logo to jeden z popularniejszych gadżetów promocyjnych, z pomocą których można skutecznie docierać do potencjalnych klientów. Wykonane z trwałego tworzywa oraz wyposażone w wyraźny i czytelny nadruk, stanowią idealny nośnik reklamy o wielu zastosowaniach. Szczególnie dobrze spełnią swoje zadanie podczas różnego rodzaju wydarzeń, takich jak choćby otwarcie nowego sklepu czy prowadzona w nim akcja promocyjna. Jako element strategii marketingu offline, balony reklamowe mogą być również stosowane podczas targów i konferencji w celu przyciągnięcia odwiedzających do naszego stoiska.


Nietypowe reklamy przy użyciu balonów

Proste reklamy z balonów to jednak nie wszystko. Na uwagę właścicieli firm zasługują również nowoczesne balony i figury pneumatyczne z materiału odpornego na działanie warunków atmosferycznych. Nośniki te, potocznie nazywane dmuchańcami, są doskonale widoczne nawet z kilkudziesięciu metrów, czemu zawdzięczają swoją skuteczność w docieraniu do odbiorców. Indywidualny nadruk pozwala wyróżnić się spośród konkurencji i umocnić wizerunek firmy.Z nieszablonowych balonów pneumatycznych powstają takie elementy, jak choćby bramy - prostokątne, łamane i okrągłe, słupy, kule, żarówki, ekrany i namioty typu pająk, które warto wykorzystać podczas rozmaitych wydarzeń firmowych i nie tylko. Równie świetnie sprawdzą się one podczas wydarzeń o charakterze sportowym czy kulturalnym. Balony pneumatyczne powstają też na indywidualne zamówienia klientów, przybierając przy tym rozmaite kształty. Dmuchańce, mimo swoich znacznych rozmiarów, pozostaję lekkie, co zapewnia wygodę ich stawiania i przenoszenia.

Balony jako reklama - czy warto?

Reklama dźwignią handlu - to wiadomo nie od dziś. Jak jednak promować swoje produkty i usługi, by naprawdę zwrócić uwagę klientów? Zwłaszcza takich, którzy przechodzą obojętnie obok billboardów i wyrzucają do kosza wręczona im ulotki. Dmuchana reklama w formie balonów lateksowych lub foliowych oraz nietuzinkowych balonów pneumatycznych stanowi doskonałą alternatywę wobec tradycyjnych form promocji. Niestandardowe, a przez to skuteczne promowanie biznesu, nie jest jedyną zaletą balonów reklamowych i figur z balonów - ich atutem są także niskie koszty, ponadprzeciętna wytrzymałość i niemal nieograniczone możliwości nanoszenia nadruku.

Planujesz event firmowy lub inne wydarzenie, podczas którego skutecznie wypromujesz swoje produkty lub usługi? A może chcesz się wyróżnić spośród sponsorów imprezy sportowej? Postaw na klasyczne balony reklamowe lub balony pneumatyczne dostępne w ofercie logonabalonie.pl.

Komentarze

Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 05.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

do 03.01.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

Polecamy