05.06.21, 08:00
Aktywiści optymizmu. Kampania muralowa marki Zalando
Zalando, platforma modowa i lifestyle’owa, rusza z lokalną kampanią muralową “Aktywiści optymizmu”, w której przypomina, jak w prosty sposób można ponownie stworzyć atmosferę przyjaźni i serdeczności, nadwyrężoną przez pandemię Covid-19. Projekt powstał w ramach kontynuacji globalnej kampanii marki zatytułowanej “Activists of Optimism”.
Miniony rok upłynął pod znakiem dystansu społecznego. Wychodząc naprzeciw tym, którzy “zapomnieli”, jak budować relacje, marka Zalando przy współpracy z agencją kreatywną 180heartbeats + JUNG v MATT stworzyło kampanię muralową “Aktywiści optymizmu”. Przypomina w niej o drobnych aktach uprzejmości, takich jak uśmiech czy przybicie piątki na powitanie.
W krótkich, pozytywnych instruktażach marka przekazała wskazówki dla wszystkich tych, którzy chcą odświeżyć sobie zasady życia “na zewnątrz”. Poradniki jak znowu zatańczyć, plażować czy grillować pojawią się w formie murali w sześciu lokalizacjach w Polsce: Wrocławiu, Krakowie, Katowicach, Warszawie, Poznaniu i Gdyni. Każda z ilustracji będzie nawiązywać do specyfiki danego miasta.
Autorami murali są Kinga Offert-Ploszaj, która stworzyła projekty dla Poznania, Wrocławia i Katowic, oraz Dawid Ryski, odpowiedzialny za ilustracje w Gdyni, Krakowie i Warszawie.
Start kampanii został zaplanowany na 1 czerwca br. Za koncept kreatywny odpowiedzialna jest agencja 180heartbeats + JUNG v MATT.
Komentarze