01.06.21, 17:00
Egmont Polska zmienia się w Story House Egmont
W związku z globalnymi zmianami w strategii, wydawnictwo Egmont Polska zmienia nazwę na Story House Egmont.
Zmiana nazwy, w centrali grupy wprowadzona w styczniu, dotyczy krajów, w których dywizja Story House Egmont prowadzi działalność wydawniczą, w tym Polski. Zmianom towarzyszy również wprowadzenie nowego logo.
Nowa nazwa Story House Egmont ma oddawać wszystkie zmiany oraz kierunek działania podkreślając, że pod tym nowym szyldem media, technologia, relacje z klientami i opowiadanie historii idą w parze. Nową nazwę i globalne logo grupy medialnej Egmont opracowali Peter Stenbæk (Dyrektor Kreatywny) i Kasper Bjerre (Dyrektor Artystyczny) z wewnętrznej agencji Story House Egmont – Creative.
Konsekwencją nowej strategii jest zmiana dotychczasowej nazwy spółki Egmont w Polsce na Story House Egmont sp. z o.o. Jak podkresla firma, zmiana nazwy nie wywołuje skutku w postaci zmiany podmiotu, który był i nadal pozostaje stroną umów zawartych przez Egmont Polska sp. z o.o. Zmianie ulega jedynie nazwa firmy. Na polskim rynku Story House Egmont nadal będzie wykorzystywać dotychczasowe logotypy na produktach, również domeny internetowe i nazwy kont w serwisach społecznościowych nie ulegną zmianie.
Story House Egmont jest częścią skandynawskiej grupy medialnej Egmont, właścicielem takich firm, jak Nordisk Film, TV 2 Norway oraz Egmont Books.
Polski oddział wydawnictwa powstał w 1990 r., debiutując komiksem z Kaczorem Donaldem. Aktualnie Story House Egmont jest największym na polskim rynku wydawcą czasopism, komiksów oraz gier planszowych dla dzieci i młodzieży, laureatem licznych nagród branżowych i plebiscytów.
Specjalista ds. promocji czasopism naukowych
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa
Przejdź do ofertykierowniczka/kierownik działu PR
Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze