27.05.21, 15:00

Wojciech Mann i Krystyna Czubówna rymują w najnowszej kampanii OTOMOTO

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

W mediach społecznościowych ruszyła nowa platforma liryczna i konkurs dla użytkowników serwisu motoryzacyjnego OTOMOTO (Grupa OLX).

Nowa social-mediowa platforma contentowa serwisu OTOMOTO zakłada komunikację opartą na rymach. Jej osią ma być całoroczny konkurs konsumencki, w którym użytkownicy mogą wygrać promocję swojego ogłoszenia. Do współpracy zaproszeni zostali lektorzy - Krystyna Czubówna i Wojciech Mann. Celem działań jest zwiększenie ruchu w serwisie oraz zaangażowania użytkowników OTOMOTO. Za koncept kreatywny odpowiada agencja MADOGZ.

Wraz ze startem wiosennej kampanii reklamowej, OTOMOTO w marcu zaprezentował nową platformę komunikacyjną “Wszystko na temat”. Działania pozycjonujące markę mają na celu wzmocnienie wizerunku kompleksowego serwisu motoryzacyjnego, w którym użytkownik jest w stanie zrealizować wszystkie potrzeby. W ślad za tym idzie również rozwój strategii komunikacji w mediach społecznościowych.

Rymowane posty nawiązują do najpopularniejszych kategorii ogłoszeń pojawiających się w serwisie, od samochodów osobowych, przez motocykle, maszyny rolnicze i budowlane oraz części. Nowością są cotygodniowe wpisy zawierające cytaty, przemyślenia i motta ze świata motoryzacji. Centralnym punktem platformy lirycznej jest konkurs dla użytkowników OTOMOTO. Zadanie konkursowe polega na zamieszczeniu ogłoszenia w serwisie w formie rymowanej. Raz w miesiącu serwis wybiera i nagradza dwie najciekawsze i najbardziej oryginalne oferty. Nagrodami dla zwycięzców są filmy promujące ich ogłoszenia, które będą opublikowane na profilu OTOMOTO na Facebooku. Co ważne, treść ogłoszeń pozostanie rymowana, a wyrecytują je Krystyna Czubówna i Wojciech Mann.

Dodatkową wartością wierszowanej formy komunikacji ma być łagodzenie dyskusji. W środowisku motoryzacyjnym nierzadko można spotkać się z wyjątkowo burzliwymi wymianami opinii. Nowa platforma OTOMOTO ma zachęcać do podejścia do tematu z humorem i dystansem.

Koncepcję kreatywną przygotowała agencja MADOGZ, która odpowiada również za kompleksową obsługę serwisu w mediach społecznościowych.

Komentarze

Powiązane

24.05.24, 19:00
| reklama & PR » ludzie
Radosław Tarczyński przeszedł z Eskimi do Veovee
Na początku kwietnia br. do zespołu Veovee dołączył Radosław Tarczyński i objąłnowo utworzone stanowisko Businness Development Directora.
24.05.24, 17:35
| reklama & PR » informacje
Gotuj w domu jak w restauracji. Lubella promuje makarony
Lubella ruszyła z komunikacją digitalową makaronów klasycznych pod hasłem „Gotuj w domu jak w restauracji”. W swojej najnowszej kampanii marka pokazuje, że pierwszym krokiem do otwarcia domowej restauracji jest otwarcie paczki makaronu Lubella. 
24.05.24, 13:18
| reklama & PR » ludzie
Karolina Migdał-Koleśnikow awansowała w Walter Herz
Firma doradcza Walter Herz awansowała Karolinę Migdał-Koleśnikow w zespole Marketingu i Sprzedaży na stanowisko Sales & Marketing Director.
24.05.24, 11:15
| reklama & PR » informacje
Dwa wielkoformatowe ekrany reklamowe Screen Network w łódzkiej Manufakturze
Screen Network ogłasza uruchomił dwa wielkoformatowe w łódzkiej Manufakturze, które należą do najwyższej kategorii ekranów Super Screen.
24.05.24, 09:45
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Puławska awansowała w Good One PR. Została dyrektor zarządzającą
Ewelina Puławska awansowała w strukturach Good One PR, obejmując nowo utworzone stanowisko managing director.
23.05.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Lavazza po raz dziesiąty na kortach Roland-Garros
Lavazza, włoska firma kawowa oraz oficjalny partner turnieju Roland-Garros od 2015 r., będzie dzielić się włoskim stylem smakowania kawy 10 raz z rzędu.
23.05.24, 17:51
| reklama & PR » ludzie
Sonia Stępień przechodzi z o2.pl do agencji oLIVE media
Sonia Stępień dołączyła do zespołu agencji oLIVE media i objęła stanowisko senior PR specjalistka. Tym samym zasiliła zespół public relations, którym kieruje team leaderka Katarzyna Kamińska.
23.05.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Robert Lewandowski ambasadorem G2A.COM
G2A.COM, największy na świecie marketplace z cyfrową rozrywką nawiązał długoterminową współpracę z Robertem Lewandowskim. W nawiązaniu współpracy pomiędzy stronami uczestniczyło RL Media.
23.05.24, 13:27
| reklama & PR » informacje
IKEA, L’Oreal i Biedronka pierwszymi reklamodawcami platformy SkyShowtime w Polsce
SkyShowtime jako pierwsza globalna platforma streamingowa w Polsce uruchomił pakiety reklamowe, a klienci Wavemaker (GroupM) jako pierwsi zareklamowali się na jego łamach.
23.05.24, 11:31
| reklama & PR » ludzie
Karolina Leguła-Leszczyńska awansuje w Mindshare Polska
Karolina Leguła-Leszczyńska awansowała w strukturach Mindshare Polska i objęła stanowisko Cluster Category Lead’a w obszarze planowania strategicznego na region CEE. Odpowiada za pracę dla jednej z największych na świecie firm FMCG.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy