27.05.21, 12:00
Bezpieczny powrót do Multikina. Kampania edukacja z udziałem lek. Łukasza Durajskiego
28 maja br. w kinach sieci Multikino odbędą się pierwsze seanse filmowe. Wraz z projekcjami rozpocznie się kampania edukacyjna dotycząca „Bezpiecznego powrotu do Multikina”, w którą zaangażował się lek. Łukasz Durajski.
28 maja br. ponownie zostaną otwarte wszystkie kina sieci Multikino. „Wznawiamy działalność po dłuższej przerwie i realizując na otwarcie kin kampanię edukacyjnej chcemy w oparciu o analizy i badania prowadzone na całym świecie pokazać, że kino jest miejscem bezpieczniejszym niż inne zamknięte obiekty, w których spędzamy wolny czas. Przy czym wskazywane są trzy kluczowe czynniki przemawiające za bezpieczeństwem kin – bardzo dobra wentylacja, brak rozmów i maseczki” – mówi Sebastian Wojna, Kierownik Działu Marketingu Multikino S.A.
Ekspertem kampanii „Bezpieczny powrót do Multikina” został lek. Łukasz Durajski - członek American Academy of Pediatrics oraz Krajowego Komitetu Weryfikacyjnego ds. Eliminacji Odry i Różyczki. W latach 2018-2020 pełnił funkcję Przewodniczącego Zespołu ds. szczepień Okręgowej Izby Lekarskiej w Warszawie. Ponadto lek. Durajski jest autorem książki „Co na to lekarz? Mity przenoszone drogą szeptaną”, prowadzi blog doktorekradzi.pl oraz kanał na YouTube o tej samej nazwie. Na co dzień udziela się w mediach społecznościowych i edukuje swoich followersów. W ostatnich miesiącach angażuje się w tłumaczenie zagadnień dotyczących COVID-19.
Na filmie Multikina widać, jak lek. Łukasz Durajski przeprowadza widzów przez całą wizytę w kinie – od wejścia, przez zakup biletów po zajęcie miejsca na sali kinowej. Przypomina o obowiązku zasłaniania ust i nosa oraz dezynfekcji rąk, a także rekomenduje płatność zbliżeniową przy zakupie biletów lub nabycie ich przez mobilną aplikację. Spot pokazuje również, że we foyer kin sieci Multikino widzowie znajdą stacje do dezynfekcji rąk, a obsługa multipleksów jest wyposażona w maseczki. Ponadto Multikino posiada specjalne oznakowania graficzne ułatwiające zachowanie dystansu między klientami w kolejkach do kas oraz materiały informacyjne przypominające o obowiązujących zasadach bezpieczeństwa i higieny.
Film edukacyjny Multikina będzie dystrybuowany we wszystkich kinach sieci, na stronie internetowej kina oraz w mediach społecznych i wesprze go kampania na YouTube. Ponadto kampania edukacyjna będzie obejmowała kontynuację współpracy z ekspertem oraz działania z zakresu Public Relations.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze