27.05.21, 12:00

Bezpieczny powrót do Multikina. Kampania edukacja z udziałem lek. Łukasza Durajskiego

Kampania edukacyjna Multikina
Fot.: materiały prasowe

28 maja br. w kinach sieci Multikino odbędą się pierwsze seanse filmowe. Wraz z projekcjami rozpocznie się kampania edukacyjna dotycząca „Bezpiecznego powrotu do Multikina”, w którą zaangażował się lek. Łukasz Durajski.

28 maja br. ponownie zostaną otwarte wszystkie kina sieci Multikino. „Wznawiamy działalność po dłuższej przerwie i realizując na otwarcie kin kampanię edukacyjnej chcemy w oparciu o analizy i badania prowadzone na całym świecie pokazać, że kino jest miejscem bezpieczniejszym niż inne zamknięte obiekty, w których spędzamy wolny czas. Przy czym wskazywane są trzy kluczowe czynniki przemawiające za bezpieczeństwem kin – bardzo dobra wentylacja, brak rozmów i maseczki” – mówi Sebastian Wojna, Kierownik Działu Marketingu Multikino S.A.

Ekspertem kampanii „Bezpieczny powrót do Multikina” został lek. Łukasz Durajski - członek American Academy of Pediatrics oraz Krajowego Komitetu Weryfikacyjnego ds. Eliminacji Odry i Różyczki. W latach 2018-2020 pełnił funkcję Przewodniczącego Zespołu ds. szczepień Okręgowej Izby Lekarskiej w Warszawie. Ponadto lek. Durajski jest autorem książki „Co na to lekarz? Mity przenoszone drogą szeptaną”, prowadzi blog doktorekradzi.pl oraz kanał na YouTube o tej samej nazwie. Na co dzień udziela się w mediach społecznościowych i edukuje swoich followersów. W ostatnich miesiącach angażuje się w tłumaczenie zagadnień dotyczących COVID-19.

Na filmie Multikina widać, jak lek. Łukasz Durajski przeprowadza widzów przez całą wizytę w kinie – od wejścia, przez zakup biletów po zajęcie miejsca na sali kinowej. Przypomina o obowiązku zasłaniania ust i nosa oraz dezynfekcji rąk, a także rekomenduje płatność zbliżeniową przy zakupie biletów lub nabycie ich przez mobilną aplikację. Spot pokazuje również, że we foyer kin sieci Multikino widzowie znajdą stacje do dezynfekcji rąk, a obsługa multipleksów jest wyposażona w maseczki. Ponadto Multikino posiada specjalne oznakowania graficzne ułatwiające zachowanie dystansu między klientami w kolejkach do kas oraz materiały informacyjne przypominające o obowiązujących zasadach bezpieczeństwa i higieny.

Film edukacyjny Multikina będzie dystrybuowany we wszystkich kinach sieci, na stronie internetowej kina oraz w mediach społecznych i wesprze go kampania na YouTube. Ponadto kampania edukacyjna będzie obejmowała kontynuację współpracy z ekspertem oraz działania z zakresu Public Relations.

Komentarze

Powiązane

14.01.25, 09:00
| reklama & PR » informacje
OSM Piątnica promuje ponownie Skyry
Na początku 2025 r. OSM Piątnica powróciła z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego.
13.01.25, 21:43
| reklama & PR |
ING Bank Śląski Sponsorem Tytularnym Silesia Beats 2025 w Chorzowie
ING Bank Śląski objął rolę sponsora tytularnego Silesia Beats, jednego z najważniejszych wydarzeń muzycznych na Śląsku. Wydarzenie odbędzie się w Parku Śląskim w Chorzowie w dniach 19-21 czerwca 2025 roku.
13.01.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Apis Natural Cosmetics wybiera Get in Touch
Na początku stycznia br., polska marka kosmetyczna Apis Natural Cosmetics rozpoczęła strategiczną współpracę z agencją PR Get in Touch Urszuli Klonowskiej-Wizental.
13.01.25, 16:33
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ponad 2,2 mln zł trafi do potrzebujących instytucji. To efekt akcji Reklama Dzieciom w TVP1
Dochód ze specjalnego bloku reklamowego Telewizji Polskiej wyniósł ponad 2,2 mln zł, czyli o niemal 600 tys. zł więcej niż w 2023 r. TVP1 emitowała spoty 25 i 26 grudnia 2024 r., tuż po programie informacyjnym „19.30”.
13.01.25, 12:15
| reklama & PR » informacje
Altavia Kamikaze + K2 zwycięzcą przetargu Grupy Żywiec na obsługę marek Żywiec i Męskie Granie
Altavia Kamikaze + K2 wygrała zorganizowany przez Grupę Żywiec przetarg na długofalową obsługę digitalową marki Żywiec i tym samym została wiodącą agencją digital tego brandu.
13.01.25, 07:30
| reklama & PR » informacje
Baumer Media kupuje Clear Channel Europe
Grupa Bauer Media podpisała umowę przejęcia Clear Channel Europe North – firmę działającą w sektorze mediów Out of Home.
11.01.25, 17:44
| reklama & PR » ludzie
Rafał Lądowski został nowym CEO Nesperta Europe
Rafał Lądowski objął stanowisko CEO Nesperta Europe, producenta lakierów hybrydowych do paznokci w Polsce, właściciela marek Semilac oraz hi hybrid.
10.01.25, 22:09
| reklama & PR » informacje
La Specialista Opera od De’Longhi w nowej kampanii prowadzonej przez Mediaplus
Włoska firma De’Longhi rozpoczęła nową globalną kampanię promującą ekspres kolbowy La Specialista Opera. Za działania mediowe w Polsce odpowiada agencja Mediaplus, współpracująca przy projekcie z Salestube i Labcon relevant stories.
10.01.25, 17:00
| reklama & PR » informacje
Labcon będzie pracować dla NYX Professional Makeup
W wyniku wygranego przetargu agencja Labcon relevant stories (Group One) została wybrana do obsługi kreatywnej marki NYX Professional Makeup.
10.01.25, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Michał Jasiński wraca do EssenceMediacom Poland w roli Managing Partnera ds. Strategii
Michał Jasiński powraca do EssenceMediacom po czteroletniej przerwie. Pod koniec 2020 r. przeszedł z EssenceMediacom Poland (dawniej MediaCom Warszawa) do UM Poland, gdzie przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję Managing Director Poland & CEE.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.