25.05.21, 10:07

Aż 56 tys. widzów w kinach Helios w weekend otwarcia

Noc otwarcia sieci kin Helios
Fot.: materiały prasowe

W piątek, 21 maja 2021 r., dziesięć minut po północy swoją działalność wznowiło 50 kin sieci Helios. Łącznie od piątku do niedzieli w multipleksach Heliosa sprzedanych zostało 56 328 biletów, najwięcej w kinach w Warszawie, Poznaniu i Bielsko-Białej.

Pierwszy weekend otwarcia kin po długim kulturalnym lookdownie, przyciągnął dużą grupę osób - w kinach sieci Helios od piątku do niedzieli sprzedanych zostało 56 328 biletów. Warto podkreślić, że obecnie kina mogą obecnie zaproponować widzom jedynie 50 proc. miejsc na salach kinowych, zgodnie z obostrzeniami dotyczącymi ich obecnego funkcjonowania.

Najwięcej kinomanów wybrało się do kin sieci Helios w: Warszawie - w galerii Blue City, Poznaniu - w Galerii Posnania, Bielsko-Białej - w Galerii Sfera, Katowicach - w Galerii Libero oraz Gdyni - w Centrum Riviera.

To świetny start, który przekroczył nasze oczekiwania” - komentuje Tomasz Jagiełło, prezes sieci kin Helios. “Po siedmiu miesiącach zakazu działalności czuliśmy olbrzymią radość, że możemy powrócić do pracy i zaprosić widzów do sal kinowych. Jestem dumny z mojej załogi, która udowodniła, że można w osiem dni uruchomić dużą sieć kin” – dodaje Jagiełło. “Wielkim hitem nocy otwarcia był pokazywany w ramach seansów przedpremierowych film „Godzilla vs. Kong”. Natomiast w pierwszy weekend po uruchomieniu sieci najchętniej wybieranym tytułem była animacja „Co w duszy gra”, co pokazuje, że na otwarcie kin czekały też dzieci. Na drugim miejscu znalazł się „Jeden gniewny człowiek” Guya Ritchiego, a na trzecim - „Mortal Kombat”, produkcja wyświetlana w ramach pokazów przedpremierowych” - dodaje Tomasz Jagiełło.

Komentarze

Powiązane

25.11.24, 23:03
| biznes i technologie » informacje
Gry bez barier. Mattel chce ułatwić zabawę osobom nierozróżniającym kolorów
Mattel, producent popularnych gier takich jak Scrabble, UNO czy Pictionary, zapowiedział dostosowanie swoich produktów do potrzeb osób z zaburzeniami widzenia kolorów. Na polskim rynku zadebiutowała już nowa wersja Blokus, w której zastosowano wgłębienia umożliwiające odróżnianie elementów różnych kolorów.
24.11.24, 22:00
| biznes i technologie » informacje
Newseria: spadek sprzedaży detalicznej może się okazać tymczasowy. Konsumenci dalej są jednak skłonni do dużych zakupów
Polska gospodarka w 2024 r. wyraźnie przyspieszyła w porównaniu z mikro wzrostem w 2023 r. i tegoroczny PKB powinien urosnąć o blisko 3 proc. – informuje w depeszy Newseria.
23.11.24, 21:00
| biznes i technologie » informacje
PepsiCo uruchomiło swoją największą farmę fotowoltaiczną w Polsce
PepsiCo uruchomiło swoją największą jak dotąd farmę fotowoltaiczną w Polsce o mocy 3,5 MWp w miejscowości Święte na Dolnym Śląsku. Jest to część tegorocznej inwestycji o wartości 22 mln zł w rozwój własnych odnawialnych źródeł energii.
21.11.24, 23:00
| biznes i technologie » informacje
Matt Dobrodziej prezesem Lenovo w regionie EMEA
Lenovo, firma działająca w branży technologicznej, mianowała Matta Dobrodzieja na stanowisko prezesa regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) ze skutkiem natychmiastowym.
16.11.24, 08:00
| biznes i technologie » informacje
Polacy częściej odwiedzają sklepy convenience
Analiza zachowań ponad 1,5 mln konsumentów w III kw. br. wykazała, że w sklepach convenience wyraźnie wzrósł ruch, bo o 9,5 proc. rdr. – wynika z danych Proxi.cloud. W hipermarketach podniósł się o 1,7 proc. rdr. Natomiast spadł rdr. w supermarketach – o 10,6 proc., a także w dyskontach – o 7 proc. W formacie convenience przybyło też klientów – 0,7 proc.
10.11.24, 20:00
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Dynamika handlu internetowego spowalnia. W czołówce Allegro, Media Expert, Zalando czy Sinsay
Wartość rynku e-commerce w Polsce w 2024 r. szacowana jest na blisko 100 mld zł. Jednak według raportu PMR Market Experts „Handel internetowy w Polsce 2024” dynamika wzrostu zaczyna spowalniać. Wynika to z dojrzewania sektora oraz częściowego powrotu konsumentów do tradycyjnych zakupów.
08.11.24, 17:35
| biznes i technologie » informacje
Auchan Polska i Intermarché inaugurują długoterminowy sojusz zakupowy. Jest zgoda UOKiK
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w odpowiedzi na wniosek sieci handlowych Auchan Polska i Intermarché, wydał zgodę na koncentrację i utworzenie długotrwałego sojuszu zakupowego. W wyniku tej decyzji obie firmy powołają do życia nowy podmiot, którego zadaniem będzie reprezentowanie obu sieci w rozmowach z kontrahentami.
03.11.24, 21:05
| biznes i technologie » informacje
Ruch w galeriach i centrach handlowych spadł o ponad 12 proc. w III kwartale 2024 r.
W III kwartale br. ruch w centrach i galeriach handlowych spadł o blisko 12,4 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. W tym samym czasie zmniejszyła się liczba unikalnych klientów – o prawie 10 proc. rdr. Z kolei częstotliwość zakupów minimalnie wzrosła w dwóch województwach, a w pozostałych odnotowano nieznaczne spadki.
02.11.24, 16:46
| biznes i technologie » informacje
Sieć franczyzowa Odido ma już 500 punktów
MAKRO Polska dołączyła pięćsetny sklep do sieci Odido w formule Elevate. Placówka znajduje się miejscowości Bieńkówka w województwie małopolskim. Prowadzą ją państwo Natalia i Karol Jończyk.
01.11.24, 20:16
| internet » informacje | biznes i technologie » informacje
DEKO Electronics dołącza do e-Izby
DEKO Electronics – producent elektroniki użytkowej, prowadzący własny sklep internetowy – dołączył do grona firm członkowskich Izby Gospodarki Elektronicznej.