26.05.21, 15:00
Marka Tyskie wybrała agencję Huta 19 im. Joachima Fersengelda
Huta 19 im. Joachima Fersengelda została wybrana na wiodącą agencją marki Tyskie, czuwającą nad strategią oraz kreacją i egzekucją działań w ATL, PR i influencer marketingu. Agencja odpowiedzialna jest również za akcje niestandardowe i współpracę z Kanałem Sportowym.
Współpraca Tyskiego z Hutą 19 zorientowana jest na wzmacnianie platformy Przejdźmy na Ty we wszystkich kanałach i wykorzystanie kreatywnego potencjału platformy w działaniach niestandardowych.
Tyskie to już czwarta marka z portfolio Kompanii Piwowarskiej, która wybrała Hutę 19 do stałej współpracy. Agencja współpracowała wcześniej z markami Prażubr i Dębowe, a od czterech lat prowadzi działania online i w social mediach dla Żubra, od 2020 r. wspierając markę także PR-owo.
Za współpracę z Tyskim po stronie agencji odpowiada następujący zespół: z ramienia kreacji dyrektorzy kreatywni Dariusz Rzontkowski i Mateusz Żdanko wspierani przez seniorskie teamy – Łukasza Ufnalewskiego i Dariusza Szablaka oraz Marcina Grzesiewskiego i Mateusza Palkę; z działu obsługi klienta zespół zarządzany przez Dorotę Kielan i Jacka Jankowskiego, a PR i influencer marketing prowadzi Justyna Sztengreber. Zespół Huty 19 zrealizował w tym roku dwie najpopularniejsze niestandardowe akcje marki – porozumienia Krzysztofa Stanowskiego i Marcina Najmana oraz reklamę prasową w tygodnikach "Newsweek" i "Sieci".
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze