28.05.21, 18:00
Radler 0,0% Mango z marakują bohaterem kampanii
Marka Okocim rozpoczęła kampanię reklamową Okocim Radler 0,0% Mango z marakują – tegoroczną nowością w swoim portfolio bezalkoholowych piw.
Nowa reklama Okocim Radler ma przenieść odbiorców w letni czas zabawy. Dobrze bawiący się skład znajomych cieszy się smakiem Radlerów, ale w roli głównej występują tutaj soczyste i apetyczne owoce, które w połączeniu z piwem tworzą nowość Okocim Radler 0,0% Mango z marakują.
Za strategię i kreację spotu odpowiada agencja reklamowa Upside, jego reżyserem był Jacek Szymański, a produkcją zajął się dom produkcyjny OTO Film. Za media odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative. Reklama będzie emitowana od 24 maja br. w telewizyjnych stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Ponadto marka będzie obecna z kampanią na największych platformach VOD.
Komentarze