27.05.21, 08:00

Coca-Cola Zero Cukru i Asfalt NEXT szukają obiecujących artystów

Coca-Cola Zero Cukru i Asfalt NEXT szukają artystów
Fot.: materiały prasowe

12 obiecujących artystów, 12 debiutanckich singli i teledysków, 12 szans na powiew świeżości w polskiej branży fonograficznej – tak w skrócie wygląda projekt Coca-Cola Zero Cukru Asfalt NEXT. Inicjatywa skierowana do młodych talentów, powstała przy współpracy marki Coca-Cola i wytwórni Asfalt Records.

Jak zapewnia Marcin Tytus Grabski, szef i założyciel Asfalt Records, program Coca-Cola Zero Cukru Asfalt NEXT stwarza doskonałą okazję dla młodych twórców, którzy choć już wiele potrafią, wciąż napotykają na bariery w dotarciu do szerszej publiczności. „Nasz plan jest prosty - we współpracy z Coca-Cola Zero Cukru, co miesiąc, przez najbliższy rok prezentować będziemy debiutanckie single obiecujących, najczęściej kompletnie nieznanych artystów. Nie pozostawimy ich jednak bez merytorycznej pomocy czy promocyjnego wsparcia. Wręcz przeciwnie, uczestnicy programu pod okiem specjalistów będą mieć możliwość pracy nad swoim debiutanckim materiałem muzycznym, wizerunkiem, a także teledyskiem zrealizowanym w charakterystycznej dla akcji konwencji” – mówi Tytus.

Pierwszym artystą biorącym udział w projekcie Coca-Cola Zero Cukru Asfalt NEXT jest pochodzący z Wrocławia, 22-letni RAAW. Jego przepustką do programu stało się nagranie „Do teraz”.

Program realizowany będzie przez cały rok, aż do kwietnia 2022 r. W każdym miesiącu przedstawiony zostanie singiel kolejnego młodego artysty. O tym, kto trafi do finałowej dwunastki, zdecydują przedstawiciele Asfalt Records i Coca-Cola Polska.

To pierwszy taki projekt w 23-letniej historii znanego, warszawskiego labelu, który stoi za sukcesami takich artystów jak O.S.T.R., Taco Hemingway, Otsochodzi, Sarius, czy Fisz i Emade.

Komentarze

Powiązane

07.06.23, 09:37
| reklama & PR » ludzie
Izabela Albrychiewicz awansowała na stanowisko CEO GroupM CEE. Teraz zarządza 10 rynkami regionu
GroupM, medialna grupa inwestycyjna WPP, powołała Izabelę Albrychiewicz na stanowisko CEO GroupM CEE. Region, którym zarządzać będzie dotychczasowa CEO GroupM Poland, obejmuje aż 10 rynków: Chorwację, Czechy, Bośnię, Węgry, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię i Ukrainę.
07.06.23, 06:30
| reklama & PR » ludzie
Trzy osoby awansowały w agencji Good One PR
W strukturach Good One PR awansowały trzy osoby. W kwietniu br. Marta Paczka objęła funkcję Account Managera, a miesiąc później Jakub Macyszyn Senior Account Executive’a. Na stanowisko Account Executive w marcu br. awansowała natomiast Angelika Zarzycka.
06.06.23, 20:58
| reklama & PR » informacje
Janusz Walczuk ambasadorem marki Garage
Marka Garage inauguruje sezon letnich imprez i festiwali wejściem w długofalową współpracę ambasadorską z raperem Januszem Walczukiem. Zapowiada także cykl imprez zorganizowanych razem z muzycznym kolektywem SO HARD, na których wystąpi znany raper.
06.06.23, 20:08
| reklama & PR » informacje
Agencja Peppermint przygotowała koncepcję graficzną loterii Toffifee
Współpraca Peppermint z marką Toffifee w ramach ogólnopolskiej loterii pod hasłem „Loteria tkwi w Toffifee”, objęła przygotowanie różnorodnych formatów graficznych do promocji kampanii w kanałach online i offline.
06.06.23, 17:56
| reklama & PR » informacje
Antysmogowy mural Max Premium Burgers
MAX Premium Burgers stworzył przy katowickiej restauracji antysmogowy mural nawiązujący do lokalnej architektury i historii. Z jednej strony mural ma podkreślać obecność marki w tej części Polski, z drugiej zachęcać do podążania śladem sieci w kwestii działań na rzecz klimatu.
06.06.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Samochody Toyota Yaris Cross Hybrid do wygrania w loterii Link4
Z okazji swojego dwudziestolecia LINK4 organizuje Loterię Jubileuszową. Do wygrania są samochody Toyota Yaris Cross Hybrid oraz karty paliwowe o wartości 400 zł. W loterii może wziąć udział każdy klient indywidualny. 
06.06.23, 14:10
| reklama & PR » ludzie
Łukasz Trocki przechodzi do KEINO
Łukasz Trocki dołączył do agencji reklamowej KEINO (część ekosystemu komunikacyjnego Chapter2) jako Senior Graphic Designer i Motion Designer.
06.06.23, 10:12
| reklama & PR » ludzie
Agata Brzezińska awansowała w LiquidThread
Agata Brzezińska awansowała na stanowisko Senior Integrated Communication Managerki w agencji digitalowo-contentowej LiquidThread (Publicis Groupe).
06.06.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Santander Bank Polska partnerem tytularnym Santander Letnie Brzmienia 2023
Santander Bank Polska został partnerem tytularnym wakacyjnej trasy koncertowej „Letnie Brzmienia 2023”. Podczas festiwalu na scenie wystąpią popularni polscy artyści, w tym tegoroczni laureaci Fryderyków.
06.06.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Herbalife przedłuża wieloletnią współpracę z Cristiano Ronaldo
Herbalife, globalna firma zajmująca się zdrowiem i wellness, ogłosiła odnowienie umowy sponsorskiej z międzynarodową ikoną piłki nożnej, Cristiano Ronaldo. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Strefa Kultury Wrocław | Wrocław

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. filmu

Centrum Kultury Zamek w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji czasopism naukowych

Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 07.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 05.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.