18.05.21, 09:00
Reprezentanci Polski w koszykówce w słonecznej kampanii Energi Obrotu
Od 17 maja br., w TV emitowany jest pierwszy fotowoltaiczny spot telewizyjny Energi Obrotu, spółki zależnej Energi z Grupy ORLEN. Udział wzięli w nim reprezentanci Polski w koszykówce.
Kampania promująca instalacje fotowoltaiczne od Energi Obrotu w prasie, radio i Internecie trwa już od grudnia 2020 r. Jednak od połowy maja na ekrany TV zawitała jej nowa odsłona – do dotychczasowych formatów mediowych dołączył 30-sekudowy spot pod hasłem „Najlepsza taktyka na oszczędzanie? Fotowoltaika od Energa Obrót”, będący jednocześnie pierwszym filmem reklamowym dotyczącym instalacji fotowoltaicznych dla klientów indywidualnych. W spocie pojawiają się Adam Hrycaniuk, Aleksander Dziewa i Łukasz Kolenda, gracze sponsorowanej przez Energę reprezentacji Polski w koszykówce mężczyzn. Celem najnowszej kampanii jest promowanie wśród klientów kompleksowej oferty Energi Obrotu na realizację instalacji fotowoltaicznych.
Akcja klipu toczy się podczas spotkania koszykarzy na grillu u przyjaciela, gdzie bohaterowie zauważają kilka nowoczesnych rozwiązań – w tym panele fotowoltaiczne. Korzyści z zakupu instalacji fotowoltaicznej w Enerdze Obrocie zostały porównane do przedmeczowego planu gry.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze