14.05.21, 17:00

Sponsorujemy sportowe emocje. Ruszyła kampania Betclic z udziałem Filipka i Kubańczyka

Kadr ze spotu reklamowego
Fot.: materiały prasowe

13 maja br., rozpoczęła się kampania wizerunkowa bukmachera Betclic. Koncepcja spotu, z udziałem raperów – Filipka i Kubańczyka, nawiązuje do bitwy freestylowej.

Głównym celem, jaki przyświecał nam podczas pracy nad tą kampanią było pokazanie szerokiej publiczności innej twarzy bukmachera. Chcieliśmy się wybić ponad standardowe działania komunikacyjne charakterystyczne dla bukmacherów i uważamy, że ta kampania pozwoli nam na utorowanie nowej drogi, odmiennej od reszty branży. Celem ma być nie tylko zbudowanie większej rozpoznawalności Betclic, ale także dotarcie do nowej grupy docelowej, łącząc świat zakładów sportowych, hip-hopu i sportu. Mamy nadzieję, że będziemy dobrym towarzyszem kibiców podczas śledzenia najbardziej emocjonujących wydarzeń kolejnych miesięcy” – mówi Bartłomiej Płoskonka, Country Manager Poland.

Zarówno Filipek, jak i Kubańczyk, którzy wzięli udział w przygotowaniu spotu, poza działalnością muzyczną są również zawodnikami mieszanych sztuk walki, zrzeszonymi w federacji FAME MMA, której oficjalnym sponsorem jest Betclic.

Największym kreatywnym wyzwaniem w tej kampanii, było balansowanie na cienkiej granicy między typową reklamową telewizyjną, a teledyskiem hip-hopowym. Chcieliśmy stworzyć spot, który nie będzie pastiszem rapu, a jego prawdziwą esencją. W tym celu, zarówno do tworzenia tekstu utworu, jak i muzyki, zaangażowaliśmy Filipka i Kubańczyka, twarze tej kampanii. Wypracowany wspólnie kawałek, idealnie oddaje ducha Betclica: emocje, adrenalinę i sportowe uniesienia” – mówi Magdalena Marek, Associate Creative Director - współtwórczyni kampanii.

Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Havas Engage. Kampania obejmuje spoty w telewizji, a także działania OOH, reklamy w komunikacji miejskiej, digital i social media.

Po stronie Betclic za projekt odpowiada: Bartlomiej Płoskonka, Maciej Madey oraz Maciej Czupryna. Po stronie agencji za projekt odpowiada zespół w składzie: zespół kreatywny: Magdalena Marek i Erwin Baranowski, Accounci: Bartek Radtke, Małgorzata Guryn, Agnieszka Siemaszko, a producentką była Agnieszka Wiewiórska.

Za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny Dynamo, a za zakup mediów do kampanii Star Media.

Komentarze

Powiązane

04.10.24, 11:02
| reklama & PR » ludzie
Anna Wawszkiewicz i Bartosz Makowski w zespole More Bananas
Anna Wawszkiewicz i Bartosz Makowski dołączyli do zespołu krakowskiej agencji More Bananas.
04.10.24, 09:59
| reklama & PR » ludzie
Grzegorz Turowski awansuje w ONE House
Grzegorz Turowski awansował w strukturach agencji ONE House na stanowisko Digital Media Director.
03.10.24, 17:22
| reklama & PR » informacje
Tivio Studio rozszerza działalność na Polskę i rynki CEE
Tivio Studio, spółka specjalizująca się w tworzeniu treści i rozwiązań w branży mediowej, ogłasza ekspansję na rynek polski oraz Europy Środkowo-Wschodniej.
03.10.24, 09:49
| reklama & PR » ludzie
Martyna Solińska awansuje w 38Content Communication. Została dyrektorem zarządzającym
Na początku października br. Martyna Solińska awansowała na stanowisko dyrektor zarządzającej 38Content Communication.
03.10.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
TAILORS Group po 10 latach istnienia zapowiada zmiany
Od butikowej agencji prowadzonej przez trzech przyjaciół do firmy zatrudniającej ponad 30 osób - tak w skrócie wygląda dotychczasowa historia TAILORS Group. W tym roku spółka obchodzi dziesiąte urodziny. Wraz z wejściem w nową dekadę swojej działalności, spółka chce komunikować się jako firma doradcza, wspierająca klientów na poziomie strategicznym.
02.10.24, 19:00
| reklama & PR » informacje
Uśmiech pochodzi od sera. Nowa komunikacja wizerunkowa Hochland
4 października br. w Światowy Dzień Uśmiechu, zaplanowano start nowej kampanii wizerunkowej marki Hochland.
02.10.24, 16:30
| reklama & PR » ludzie
Weronika Szczepanik awansuje w iProspect (dentsu Polska)
Od października br., Weronika Szczepanik, która do tej pory pełniła rolę Senior Client Performance Manager, awansowała i objęła stanowisko Client Partnera w iProspect (dentsu Polska).
02.10.24, 15:15
| prasa » ludzie | reklama & PR » ludzie
Anna Więckowska nową CMO w Bonnier Business Polska
Na początku października br. stanowisko Chief Marketing Officera w Bonnier Business Polska (wydawcy m.in. „Pulsu Biznesu) objęła Anna Więckowska, menedżerka, która posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie marketingu, brandingu i komunikacji.
02.10.24, 12:04
| reklama & PR » ludzie
Gabriel Siemiątkowski w better. gaming agency
1 października br. do ekipy better. gaming agency w roli PR Specialist dołączył Gabriel Siemiątkowski. W ramach stanowiska będzie odpowiadał przede wszystkim za projekty dla Level Infinite, wspierając jednocześnie inne inicjatywy agencji.
02.10.24, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Marek Zieleniewski w zespole OneMulti
Marek Zieleniewski dołączył do agencji PR OneMulti i zajął stanowisko account managera. Wszedł w skład zespołu Life & Infrastructure, gdzie zajmuje się m.in. komunikacją korporacyjną dla Grupy Elemental.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Rzeszowskie Piwnice | inne

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.