06.05.21, 12:10

Dbamy o wszystkie dzieci. Tefal rusza z nową aktywacją

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Marka Tefal kontynuuje kampanię prowadzoną pod hasłem „Dbanie mamy najlepsze”, która wystartowała w 2020 r. i jest skierowana do rodziców noworodków oraz małych dzieci. Równolegle rozpoczyna akcję CSR „Dbamy o wszystkie dzieci”. Działania prowadzone są we współpracy z Instytutem Matki i Dziecka. Obie kampanie całościowo realizuje dla klienta Cape Morris.

Po raz drugi, w ramach promocji „Dbanie mamy najlepsze” po zakupie generatora pary marki Tefal, objętego promocją, konsumenci mogą otrzymać prezent. Aby wziąć udział w akcji należy zachować paragon, zarejestrować go na stronie promocji i czekać na kuriera. Odbierze on nieużywane już ubranka dziecka, z których zostanie uszyty patchworkowy kocyk. Pamiątka ma przypominać o pięknych chwilach i radościach pierwszych dni, miesięcy oraz lat życia dziecka. Akcja przebiega w duchu zero waste – z troską o niewyrzucanie niepotrzebnych ubranek, a tworzenie z nich pamiątki na lata. Działania potrwają do końca sierpnia br.

Jednocześnie ruszyła aktywacja „Dbamy o wszystkie dzieci”, organizowana przez markę Tefal i odbywająca się równolegle do akcji „Dbanie mamy najlepsze”. Celem tych działań jest zebranie od rodziców zdjęć przedstawiających wydarzenia, które wywołują uśmiech na twarzy i najpiękniejsze wspomnienia.

Zebranie zdjęć pozwoli na stworzenie na stronie internetowej patchworkowego, wirtualnego kocyka przedstawiającego najpiękniejsze wspomnienia rodziców i dzieci. Każde zgłoszenie będzie dodatkową cegiełką dołożoną przez uczestnika, a dzięki zebranym zgłoszeniom, marka Tefal ufunduje dla Instytutu Matki i Dziecka specjalne fotele do tzw. kangurowania, czyli służące do wczesnej opieki nad noworodkiem, w bezpośrednim kontakcie ciała noworodka z ciałem matki.

Kampania zakończy się 1 czerwca – w Dzień Dziecka. Promocje działań wspiera 19 mikroinfluencerek parentingowych oraz tancerka i aktorka, Agnieszka Kaczorowska-Pela. Twórczynie promują obie aktywacje poprzez publikację postów
i Instastories na swoich kanałach na Instagramie. W komunikacji maja zwracać uwagę na to, czego im brakowało tuż po porodzie oraz zachęcać do udziału w aktywacji charytatywnej i zakupu generatora pary. Promocję wspierają artykuły sponsorowane na portalu edziecko.pl. Komunikacja jest też prowadzona przez podmioty zaangażowane w akcję. Instytut Matki i Dziecka oraz Groupe SEB (właściciel marki Tefal) publikują na swoich kanałach Facebook i Instagram posty dotyczące szczegółów aktywacji i promocji.

Obie kampanie kierowane są do rodziców noworodków i małych dzieci. Za pomysł, przebieg i realizację akcji odpowiada agencja strategiczno-kreatywna Cape Morris.

Komentarze

Powiązane

24.05.24, 19:00
| reklama & PR » ludzie
Radosław Tarczyński przeszedł z Eskimi do Veovee
Na początku kwietnia br. do zespołu Veovee dołączył Radosław Tarczyński i objąłnowo utworzone stanowisko Businness Development Directora.
24.05.24, 17:35
| reklama & PR » informacje
Gotuj w domu jak w restauracji. Lubella promuje makarony
Lubella ruszyła z komunikacją digitalową makaronów klasycznych pod hasłem „Gotuj w domu jak w restauracji”. W swojej najnowszej kampanii marka pokazuje, że pierwszym krokiem do otwarcia domowej restauracji jest otwarcie paczki makaronu Lubella. 
24.05.24, 13:18
| reklama & PR » ludzie
Karolina Migdał-Koleśnikow awansowała w Walter Herz
Firma doradcza Walter Herz awansowała Karolinę Migdał-Koleśnikow w zespole Marketingu i Sprzedaży na stanowisko Sales & Marketing Director.
24.05.24, 11:15
| reklama & PR » informacje
Dwa wielkoformatowe ekrany reklamowe Screen Network w łódzkiej Manufakturze
Screen Network ogłasza uruchomił dwa wielkoformatowe w łódzkiej Manufakturze, które należą do najwyższej kategorii ekranów Super Screen.
24.05.24, 09:45
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Puławska awansowała w Good One PR. Została dyrektor zarządzającą
Ewelina Puławska awansowała w strukturach Good One PR, obejmując nowo utworzone stanowisko managing director.
23.05.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Lavazza po raz dziesiąty na kortach Roland-Garros
Lavazza, włoska firma kawowa oraz oficjalny partner turnieju Roland-Garros od 2015 r., będzie dzielić się włoskim stylem smakowania kawy 10 raz z rzędu.
23.05.24, 17:51
| reklama & PR » ludzie
Sonia Stępień przechodzi z o2.pl do agencji oLIVE media
Sonia Stępień dołączyła do zespołu agencji oLIVE media i objęła stanowisko senior PR specjalistka. Tym samym zasiliła zespół public relations, którym kieruje team leaderka Katarzyna Kamińska.
23.05.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Robert Lewandowski ambasadorem G2A.COM
G2A.COM, największy na świecie marketplace z cyfrową rozrywką nawiązał długoterminową współpracę z Robertem Lewandowskim. W nawiązaniu współpracy pomiędzy stronami uczestniczyło RL Media.
23.05.24, 13:27
| reklama & PR » informacje
IKEA, L’Oreal i Biedronka pierwszymi reklamodawcami platformy SkyShowtime w Polsce
SkyShowtime jako pierwsza globalna platforma streamingowa w Polsce uruchomił pakiety reklamowe, a klienci Wavemaker (GroupM) jako pierwsi zareklamowali się na jego łamach.
23.05.24, 11:31
| reklama & PR » ludzie
Karolina Leguła-Leszczyńska awansuje w Mindshare Polska
Karolina Leguła-Leszczyńska awansowała w strukturach Mindshare Polska i objęła stanowisko Cluster Category Lead’a w obszarze planowania strategicznego na region CEE. Odpowiada za pracę dla jednej z największych na świecie firm FMCG.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy