04.05.21, 14:13

Edipresse Polska startuje z platformą Modago.pl

Platforma Modago.pl
Fot.: materiały prasowe

W kwietniu br. wystartowała platforma modowa Modago.pl (Edipresse Polska), która oferuje dostęp do ponad 50 tys. produktów od 180 polskich i międzynarodowych marek.

Głównym celem Modago.pl jest wspieranie użytkowniczek w zakupach on-line, które w jednym miejscu mogą znaleźć i porównać oferty różnych marek modowych, a także znaleźć aktualne wyprzedaże i promocje. Funkcjonalności serwisu mają pomagać w precyzyjnym dopasowaniu ofert do zadanych przez użytkowniczki kryteriów.

Własna platforma modowa to kolejny naturalny krok w transformacji cyfrowej Edipresse Polska. Obecnie ponad połowa przychodów firmy i zdecydowana większość zysków pochodzi z obszaru digital, a nawet w trudnym i dotkniętym przez pandemię 2020 roku zanotowaliśmy wzrost przychodów reklamowych z działalności Internetowej” – mówi Maciej Klepacki, dyrektor generalny Edipresse Polska S.A. „Start Modago.pl to efekt naszych ostatnich inwestycji w rozwój biznesu w obszarze eCommerce w którym od ponad 2 lat aktywnie budujemy zespoły ekspertów i nawiązujemy relacje handlowe z partnerami” – dodaje Klepacki

Edipresse Polska wraz ze startem Modago.pl rozbudowuje swoją ofertę w obszarze content to commerce. Redakcje portali Polki.pl, Wizaz.pl, Mamotoja.pl, Viva.pl i Party.pl rozszerzą zakres publikacji o poradniki, zestawienia i rankingi, m.in. w obszarze beauty i fashion, a nowo stworzona dedykowana redakcja eCommerce ma być odpowiedzialna ze ekspercki charakter przygotowywanych treści produktowych i zakupowych.

W skład oferty wspierającej sprzedaż on-line produktów kosmetycznych wchodzi portal Wizaz.pl i katalog KWC, który w swojej bazie posiada 140 tys. kosmetyków wraz z 1,6 mln opinii i recenzji. W ramach społeczność skupionej wokół KWC użytkowniczki zyskują dostęp do nowości kosmetycznych, mogą bać udział w testach konsumenckich, a także porównać ceny i finalnie dokonywać zakupu produktów w sklepach współpracujących z Wizaz.pl. Partnerzy eCommerce oprócz działań kontentowych na portalu Wizaz.pl mają także możliwość integracji swoich sklepów internetowych z kartami produktów kosmetycznych w katalogu KWC.

Komentarze

Powiązane

17.06.24, 19:00
| radio » informacje | internet » informacje
Prosto z Euro w WP SportoweFakty na czas Euro 2024
Redakcja WP SportoweFakty uruchomiła format „Prosto z Euro”, który prowadzą Marcin Gazda i Paweł Pawłowski. Nowy program to analizy i komentarze dotyczące nie tylko meczów, ale także kulisów całego turnieju.
12.06.24, 18:12
| internet » informacje
Jakdojade uruchamia sprzedaż biletów w Szczecinie 
Jakdojade rusza ze sprzedażą biletów w Szczecinie. Od teraz użytkownicy aplikacji będa mogli kupować bilety jednorazowe i okresowe na szczecińską komunikację miejską.
12.06.24, 14:15
| internet » informacje
Żyjemy piłkarskim Euro 24. Interia przygotowana na EURO 2024
Na czas EURO 2024 Interia będzie publikować na bieżąco informacje dotyczące wydarzenia. Portal przygotuje także specjalne formaty.
10.06.24, 15:15
| internet » informacje
Grupa WP kupuje 80 proc. udziałów w spółce Creative Eye SRL
Szallas Group należąca do Wirtualnej Polski Holding kupuje 80 proc. udziałów w rumuńskiej spółce Creative Eye SRL, zarządzającej platformą turystyczną Litoralulromanesc.ro. Wartość transakcji to 16,8 mln euro.
10.06.24, 10:42
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Anna Kalczyńska w ekipie Iberionu. Poprowadzi autorski format geopolityczny
Do Iberionu dołącza Anna Kalczyńska, która poprowadzi autorski format geopolityczny. Dziennikarka w ostatnich latach związana była ze stacją TVN.
09.06.24, 13:27
| internet » informacje
Wieczór Wyborczy w Onecie
9 czerwca br. o godz. 20:45 na stronie głównej Onetu ruszy Wieczór Wyborczy, który poprowadzi Marcin Zawada, dziennikarz Onetu. Dziennikarz w Studiu Wyborczym Live w Onecie przedstawi wyniki exit poll i będzie się łączył z reporterami Onetu i Faktu obecnymi w sztabach wyborczych. 
06.06.24, 08:30
| radio » informacje | internet » informacje
Nowy serwis historyczny Polskiego Radia z okazji 35. rocznicy wyborów
Z okazji 35. rocznicy wyborów, Polskie Radio przygotowało specjalny historyczny serwis internetowy. Portal zawiera unikatowe nagrania z Archiwum Polskiego Radia i Archiwum Rozgłośni Polskiej Radia Wolna Europa, dzięki czemu stanowi niezwykły dokument tamtych dni.
05.06.24, 16:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Patrycjusz Wyżga gospodarzem wieczoru wyborczego w Wirtualnej Polsce
W niedzielę, 9 czerwca br. Wirtualna Polska przygotuje specjalny wieczór wyborczy dotyczący wyborów do europarlamentu. Program emitowany będzie na Stronie Głównej WP, kanale YouTube i w mediach społecznościowych.
05.06.24, 08:30
| internet » informacje
Hotele, o jakich marzysz… w cenach, o jakich marzysz. Kampania portalu rezerwacyjnego Travelist.pl
Pod hasłem „Hotele, o jakich marzysz… w cenach, o jakich marzysz” Travelist.pl ruszył z kampanią reklamową, która otwiera kolejny rozdział w komunikacji marketingowej portalu. Towarzyszyć jej będzie hasło.
04.06.24, 10:56
| internet » informacje
Dr Serce na YouTube. Prof. Robert Gajda gospodarzem nowego formatu
Na platformie YouTube zadebiutuje program internetowy „Dr Serce”, który jest prowadzony przez kardiologa, prof. Roberta Gajdę
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 22.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.