22.04.21, 12:01

Miłe Wieści. Marcin Prokop prowadzi program Milki

Marcin Prokop w programie "Miłe wieści"
Fot.: materiały prasowe

9 kwietnia br. wystartowała emisja programu „Miłe wieści”, przygotowanego we współpracy z marką Milka (Mondelez Polska). Audycja emitowana jest na antenach stacji TVN, TVN7 oraz TTV. W jej ramach prowadzący – Marcin Prokop i jego pomocnicy pokazują pozytywne wydarzenia, które mają przywracać wiarę w czułość, bezinteresowność drugiego człowieka. Za koordynację realizacji projektu oraz planowanie i zakup mediów odpowiada Mindshare Polska.

„Miłe wieści” to program o małych gestach delikatności, wprawiających świat w pozytywne obroty oraz kulisach powstawania dobrych newsów w kameralnej redakcji pod wodzą Marcina Prokopa. Celem projektu jest stworzenie przestrzeni promującej pozytywne wiadomości i tym samym przełamanie natłoku negatywnych informacji, z którymi odbiorcy mają do czynienia w obecnych czasach. Widzowie mają możliwość współtworzenia audycji w ramach konkursu - mogą nadsyłać filmy lub zdjęcia pokazujące gesty delikatności oraz zdarzenia, które podnoszą na duchu. Jury codziennie nagradza jedno zgłoszenie, a jego autor otrzymuje zestaw słodyczy Milka. Wybrane prace są prezentowane w programie „Miłe wieści”.

Premierowe odcinki audycji zostały wyemitowane 9 kwietnia br. na antenach TVN oraz TVN7 i osiągnęły wysoki udział w oglądalności na poziomie kolejno 9,4 proc. i 7,1 proc. (dane: NAM). Do końca maja program będzie emitowany w piątki o godz. 20:05 w TVN i o godz. 20:30 w TVN7, a także w poniedziałki o godz. 20:30 w TTV oraz na player.pl.

Działania reklamowe, promujące audycję „Miłe wieści” oraz towarzyszący jej konkurs, objęły telewizję oraz media społecznościowe. Spot w wersji 30’’ jest emitowany na antenie TVN. Za produkcję programu oraz stworzenie koncepcji kreatywnej spotu i jego realizację odpowiada TVN. Planowaniem, koordynacją projektu zajął się dział Invention Mindshare Polska, za zakup mediów odpowiada zespół Kliencki Mindshare Polska. Kreacje w mediach społecznościowych oraz bilbordy sponsorskie stworzyła agencja Ogilvy Polska.

Komentarze

Powiązane

02.10.24, 08:30
| telewizja / VOD » informacje
Polsat SiatCast i Polsat Futbol Cast. Nowe podcasty Polsatu Sport
„Polsat SiatCast” i „Polsat Futbol Cast” to nowe formaty telewizyjno-internetowe, które w październiku br. zadebiutują w sportowych kanałach Polsatu, na Polsatsport.pl oraz na jego kanale YouTube. Audycje mają łączyć zalety świata telewizji i internetu.
02.10.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
13 formatów w odświeżonym Silver TV
Wkrótce na rynku pojawi się Silver TV w odświeżonej formule. Kanał, który jeszcze do niedawna emitował jeden program w tygodniu, od października br. będzie nadawany codziennie, a w ofercie stacji pojawi się 13 formatów.
01.10.24, 16:57
| telewizja / VOD » informacje
BBC First w pakiecie Optimum+ w CANAL+
Kanał BBC First dołączył do pakietu Optimum+, w którym znajdują się już kanały BBC Brit, BBC Earth i BBC Lifestyle.
01.10.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Vectra promuje jesienną ofertę
Agencja Endless przygotowała kolejne odsłony przygód bohaterów Vectry - DZIŚka i JUTRka. Tym razem te dwie postacie przedstawiają jesienne oferty Vectry. Kampania jest prowadzona zarówno w kanałach ATL, BTL, jak i online. Reżyserem spotów został Bartek Kędzierski.
30.09.24, 14:58
| telewizja / VOD » informacje
TVP Info – włącz się na nowo. Duże zmiany w TVP INFO (fotogaleria nowego studia)
30 września br., kanał informacyjny TVP Info rozpoczął nadawanie z nowego studia. Stacja zaprezentowała także nowy logotyp i oprawę graficzną. Celem zmian jest wzmocnienie newsowego charakteru TVP Info i zerwanie – jak podkreśla nadawca - z wizerunkiem stacji propagandowej.
30.09.24, 12:56
| telewizja / VOD » informacje
TVN zapowiada polską edycję Eternal Glory
Wkrótce w Grecji rozpoczną się zdjęcia do nowego programu TVN – opartego na formacie „Eternal Glory”. Mistrzowie sportu staną przed wyjątkowymi wyzwaniami, a całość poprowadzi Anna Senkara. N
30.09.24, 07:30
| telewizja / VOD » seriale
Krew z krwi. Ruszyły zdjęcia do III sezonu serialu
21 sierpnia br. w Warszawie padł pierwszy klaps na planie jednego z najbardziej wyczekiwanych polskich seriali sensacyjnych – „Krew z krwi” (TVP).
29.09.24, 18:00
| telewizja / VOD » informacje
Oko na Europę. Dorota Bawołek i Maciej Zakrocki gospodarzami nowego formatu TVP Info
W ofercie TVP INFO pojawi się nowy program „Oko na Europę”, który poprowadzą Dorota Bawołek i Maciej Zakrocki.
29.09.24, 12:25
| telewizja / VOD » informacje
1,7 mln widzów obejrzało premierę teledysku Moja i Twoja Nadzieja
26 września br. widzowie programu informacyjnego „19.30” mogli obejrzeć premierę teledysku do nowej wersji utworu „Moja i Twoja Nadzieja”, który powstał w ramach akcji Telewizji Polskiej #RazemDlaWas niosącej pomoc ofiarom powodzi w południowo-zachodniej Polsce.
28.09.24, 08:00
| telewizja / VOD » informacje
W poszukiwaniu dobrego filmu. Katarzyna Borowiecka i Igor Kierkosz gospodarzami nowego programu filmowego TVP2
W sobotę, 28 września br. o godz. 18:50, tuż przed galą kończącą 49. Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni, w TVP2 zadebiutuje nowy magazyn filmowy – „W poszukiwaniu dobrego filmu”. Jego gospodarzami będą Katarzyna Borowiecka i Igor Kierkosz. Premierowe emisje w każdą sobotę w Dwójce.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Rzeszowskie Piwnice | inne

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.