14.04.21, 09:00
Maleńczuk w nowej kampanii Warki Radler 0,0%
Maciej Maleńczuk powraca w kolejnej kampanii marki, w ramach której z typową dla siebie nonszalancją i poczuciem humoru reklamuje bezalkoholowe piwo.
Warka Radler 0,0% powraca do koncepcji reklamy z udziałem Maćka Maleńczuka. W kolejnych odsłonach artysta wciąż na wszystko narzeka, zwłaszcza na reklamowany przez siebie produkt. „Konsumenci bardzo lubią nasze nieoczywiste kreacje z udziałem Maćka Maleńczuka” –– mówi Klaudyna Konarzewska, Brand Manager Warki Radler. „To dlatego zdecydowaliśmy się na kolejną odsłonę tej niezwykle popularnej kampanii. W tym roku poza spotem telewizyjnym będziemy mieć także dużo angażujących kreacji w mediach społecznościowych” – dodaje Konarzewska.
Kampania wspiera nowe warianty Warki Radler 0,0% o smaku Kiwi z Pigwą i Ananasa z Cytrusami, które w marcu dołączyły do rodziny bezalkoholowych radlerów od Warki.
Nowy spot jest emitowany od 12 kwietnia br. w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Kampania otrzyma także wsparcie w kanale digital.
Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Lvov, a działania w internecie prowadzi Twin. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia Hope.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze