09.04.21, 14:19

Wyostrz ciekawość. Kampania soczewek kontaktowych ACUVUE

Logo marki
Fot.: materiały prasowe

Rozpoczęła się najnowsza, gamingowa odsłona platformy komunikacji „Wyostrz ciekawość” realizowana dla marki ACUVUE. Celem działań jest zwrócenie uwagi na to, jak ważny jest wzrok i że możemy o niego zadbać z soczewkami kontaktowymi marki ACUVUE (Johnson& Johnson). Za przygotowanie strategii kampanii, contentu oraz kreacji wszystkich materiałów odpowiada agencja Isobar (dentsu Polska).

Trwa kampania ACUVUE od Johnson&Johnson. Marka w swojej wiosennej aktywacji promuje działania budujące świadomość wśród aktualnych klientów, a także zachęca przyszłych użytkowników do wizyty u optometrysty. Komunikacja skierowana jest do osób otwartych na noszenie soczewek kontaktowych, a w szczególności graczy narażonych na częsty kontakt z ekranami.

W ramach kampanii w aplikacji PostSticker przygotowany został specjalny quiz (za pośrednictwem którego użytkownik może dowiedzieć się, jak styl życia wpływa na wzrok), który opublikowano na platformie Facebook. Konsumenci mogą również zagrać w grę zręcznościową polegającą na zbieraniu punktów, a także obejrzeć film z udziałem jednego z influencerów. Dodatkowa promocja odbywa się w mediach społecznościowych ACUVUE oraz na kanałach trzech gamingowych influencerów (Nolif, Rea, Kromka), którzy przekonują, jak istotna jest dbałość o wzrok, kiedy przed ekranami spędzamy dużo czasu.

Za publikacje materiałów na kanałach social media ACUVUE® odpowiada agencja Isobar (dentsu Polska). Równolegle prowadzona komunikacja przez gamingowych influencerów odbywa się na ich kanałach społecznościowych: Facebook, Instagram, InstaStory, YouTube ­Community (w tym relacje na żywo na kanałach YouTube i Twitch). Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann, za produkcje filmu – dom produkcyjny Film Produkcja, natomiast za wsparcie we współpracy z influencerami – Fantasy Expo.

Isobar Polska z marką ACUVUE współpracuje od 2019 r. Odpowiada za obsługę kanałów social media (YouTube, Facebook, Instagram), w tym za strategię marki w SM, tworzenie contentu, współpracę z Influencerami, aktywacje digital oraz social media management (publikacja treści i moderacja).

Komentarze

Powiązane

19.07.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
Agnieszka Sienkiewicz w spocie reklamowym Bioliq
Marka Bioliq rozpoczęła nową kampanię reklamową. W spocie marki wystąpiła Agnieszka Sienkiewicz.
19.07.24, 10:30
| reklama & PR » informacje
Nie rozczarujesz się! Mars Wrigley z kampanią reklamową batonu lodowego Snickers
Ruszyła szeroko zasięgowa kampania batonów lodowych Snickers. Mars Wrigley prezentuje spoty reklamowe utrzymane w wakacyjnym klimacie.
19.07.24, 09:30
| reklama & PR » informacje
STS przedłużył kontrakt sponsorski z Koroną Kielce
STS i Korona Kielce kontynuują współpracę. Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2024/2025 z możliwością przedłużenia na kolejne lata. 
19.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Energa Obrót z kampanią świadomościowo-produktową. Moc równowagi w Twoim ekosystemie
Energa Obrót rozpoczęła 15 lipca br. nową kampanię świadomościowo-produktową pod hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie.
19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
19.07.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Hand Made stworzył kampanię dla Monster Munch
Agencja Hand Made realizuje loterię dla Monster Munch, marki z portfolio Lorenza. Hasło akcji to “Rower dobry dla ducha”.
 
18.07.24, 19:21
| reklama & PR » informacje
PZU Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym tegorocznej edycji Tour de Pologne, w tym klasyfikacji górskiej. Firma wspiera także Tour de Pologne Junior. 
18.07.24, 17:44
| reklama & PR » informacje
Green Caffè Nero promuje letnią ofertę
Marka Green Caffè Nero wystartowała z działaniami reklamowymi, które mają promować letnią ofertę kawiarni. Działania promocyjne obejmują spot reklamowy emitowany w sieci kin niezależnych oraz działania digitalowe. Motywem przewodnim kampanii jest lato w mieście.
18.07.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Tak smakuje kino. Kampania Cinema City na Spotify
Polski oddział Aleph Group (dawniej Httpool by Aleph) przygotował z myślą o Spotify kampanię pt. „Tak smakuje kino” dla Cinema City.
18.07.24, 11:30
| reklama & PR » ludzie
Agata Bieniek awansowała zarządzanie polskim zespołem marketingu Bolt
Agata Bieniek objęła stanowisko Marketing Manager Bolt w Polsce i zarządza zespołem marketingu w polskiej siedzibie firmy oraz odpowiada za lokalne działania marki.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.