08.04.21, 07:00

Dobry Głos dla Firm. Katarzyna Nosowska ponownie w kampanii ING

Kadr ze spotu
Fot.: materiały prasowe

ING Bank Śląski kontynuuje kampanię „Dobry Głos dla firm”. Razem z Katarzyną Nosowską chce zachęcić odbiorców do dawania dobrych opinii i polecania ulubionych firm w internecie.

Właściciele firm w ostatnim roku musieli stawić czoła nowym sytuacjom. Wielu z nich przeniosło biznes do internetu. Sprzedaż e-commerce w Polsce wzrosła o 26 proc. w stosunku do 2019 r., a rynek ten należy do najszybciej rosnących w Europie.

"Prowadzenie biznesu online to szansa ale też wyzwanie. Oprócz skali działania nie można zapominać o opiniach, którymi kierują się konsumenci, zwłaszcza kiedy kupują w sieci. Aż 48% kupujących w internecie ocenia wiarygodność danego sklepu na podstawie opinii na jego temat**. W ING wiemy, jakie to jest ważne. Dlatego już od kilku lat, w ramach akcji „Dobry Głos dla Firm”, zachęcamy Polaków do dawania dobrych opinii i polecania ulubionych firm. Kolejny raz w kampanii jest z nami Katarzyna Nosowska, która przypomina, że dobre słowo jest potrzebne nam wszystkim a zwłaszcza firmom. Dla nich to najlepsza reklama, której teraz bardzo potrzebują" – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

„Dobry Głos dla firm” to inicjatywa, którą ING Bank Śląski rozpoczął w 2018 r. W poprzednich edycjach do pisania pozytywnych opinii o ulubionych firmach zachęcali znani artyści. Część z nich zamieniła się w piosenki i teledyski. Twarzą najnowszej edycji jest ponownie Katarzyna Nosowska.

Kampania „Dobry głos dla firm” ruszyła 5 kwietnia br. Media zakupił dom mediowy Mullen Lowe Media Hub, a za kampanię odpowiedzialna jest agencja GONG. Działania prowadzone będą w telewizji i sieci.

Komentarze

Powiązane

17.02.25, 20:00
| reklama & PR » informacje
BBSpirits i Czysta Odwaga. Marki premium w portfolio Hand Made
Agencja Hand Made rozpoczęła współpracę z nowymi markami premium, które specjalizują się w produkcji luksusowych alkoholi: BBSpirits i Czysta Odwaga. W ramach współpracy agencja zajęła się pełnym opracowaniem dwóch stron internetowych oraz zaprojektowaniem interfejsu użytkownika dla multibrandowego sklepu online.
17.02.25, 18:15
| reklama & PR » informacje
Mieć Grzeszki? To się opłaca! 9434 nagrody w loterii konsumenckiej marki Grześki
Rozpoczęła się loteria konsumencka „Mieć Grzeszki? To się opłaca!” zorganizowana przez markę Grześki z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników w puli czekają 9434 nagrody pieniężne.
17.02.25, 13:30
| reklama & PR » informacje
Amooco pracuje dla Cedo
Agencja reklamowa Amooco rozpoczęła współpracę z firmą Cedo –producentem artykułów gospodarstwa domowego i dostawcą marek prywatnych dla europejskich sieci detalicznych. W Polsce Cedo zarządza markami Paclan i Bee Smart.
17.02.25, 10:30
| reklama & PR » informacje
Każde śniadanie może być wyjątkowe. Fanex po raz pierwszy z kampanią w TV
Fanex, polska firma rodzinna z blisko 40-letnią tradycją w produkcji sosów i dodatków do gastronomii, realizuje swoją pierwszą telewizyjną kampanię reklamową.
17.02.25, 09:00
| reklama & PR » informacje
Castorama Polska wybiera mediaHub
Castorama Polska rozstrzygnęła proces przetargowy na wybór nowego domu mediowego.
17.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Doskonały smak wymaga niewiele. Globalna kampania reklamowa marki Rio Mare
Rio Mare, marka działająca w kategorii tuńczyka w puszce, stawia na autentyczność i jakość, a nowa komunikacja ma skupić się na prostocie jako synonimie doskonałego smaku.
17.02.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
Zmiany w hoh. Kevin Mglej sprzedaje pakiet większościowy. Szefem zostaje Rafał Janik
Z początkiem lutego br., poprzez sprzedaż pakietu większościowego udziałów, z agencją hoh rozstaje się Kevin Mglej, jej pomysłodawca i jeden ze współzałożycieli. Stery przejmuje Rafał Janik, który będzie odpowiadał za dalszy rozwój hoh.
16.02.25, 20:00
| reklama & PR |
KFC stawia na smak i emocje w kampanii Hey, ho, let’s go!
Agencje McCANN Poland i Weber Shandwick realizują kampanię „Hey, ho, let’s go!” dla KFC, promującą ofertę Rozgrzewające Sery. Kampania koncentruje się na prezentacji makaronu z sosem serowym, kierując swoje działania głównie do odbiorców z pokolenia Z.
16.02.25, 16:00
| reklama & PR |
Reprezentantki Amp Futbolu bohaterkami kampanii Orlenu
ORLEN zainicjował kampanię społeczną w przestrzeni publicznej, aby uhonorować bohaterki Mistrzostw Świata w Amp Futbolu. W 13 miastach pojawiły się billboardy przedstawiające zawodniczki reprezentacji, wspierane przez ORLEN jako Głównego Sponsora drużyny.
16.02.25, 14:11
| reklama & PR |
Zaprojektowane po ludzku. Trzecia edycja kampanii społecznej Wyborczej
„Wyborcza” zainicjowała trzecią edycję kampanii społecznej „Zaprojektowane po ludzku”, promującą produkty, miejsca, usługi i obiekty przyjazne człowiekowi. Partnerem projektu jest Otodom, autor raportów „Szczęśliwy dom”.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy