23.03.21, 16:00
Gdzie spotykają się światy. Kampania Scrabble w sieci
W sieci zadebiutował nowy spot marki Scrabble pod hasłem „Gdzie spotykają się światy”. Materiał przedstawia szereg codziennych sytuacji, podpisanych kontrastującymi ze sobą wyrazami.
W nowym spocie marki, gra Scrabble wychodzi poza planszę. Ponad 65-sekundowa produkcja skupia się na przedstawieniu przedmiotów codziennego użytku i zwyczajnych sytuacji z życia wziętych. Odbiorcy widzą psy podczas spaceru, influencerkę w jej instagramowym świecie, graffiti, a nawet przenośną toaletę – wszystko to opatrzone podpisami z płytek do gry. Do każdego ujęcia dopasowano kilka przeciwstawnych słów, bo jak tłumaczą twórcy kampanii, wszystko zależy od subiektywnej interpretacji obserwatora. Toaleta przenośna może okazać się zarówno piekłem, jak i zbawieniem, a graffiti na ścianie budynku dla jednej osoby będzie dziełem, podczas gdy dla innej to wandalizm.
Spot ma na celu pokazać, że słowa, których są używane w grze, mogą o ich twórcach wiele powiedzieć i często są odzwierciedleniem otaczającego nas świata.
Kampania rozpoczęła się w marcu i obejmuje działania digital – aktywacje na platformach: YouTube, Instagram oraz Facebook. Za wprowadzenie globalnej kampanii na rynek polski odpowiada butik kreatywny Coollective.
Komentarze