18.03.21, 13:46
Zapanuj nad paczkami. Wysyłaj po królewsku. Nowa komunikacja DHL Parcel
Marka DHL Parcel ruszyła z nową komunikacją „Zapanuj nad paczkami. Wysyłaj po królewsku”, w której promuje idee PaczKINGu. Koncepcję przygotowała agencja Kalicińscy.
W najnowszej komunikacji DHL Parcel prezentuje ideę PaczKINGu – usługi nadawania paczek, która ma sprawić, że każdy klient poczuje się potraktowany po królewsku.
„W nowej komunikacji podkreślamy, że to klient stoi w centrum naszej usługi zaprojektowanej tak, aby czuł się królem każdej przesyłki. Tym samym chcemy wyeksponować PaczKING jako niezwykle wygodną i przyjazną w usługę, odpowiadającą na zróżnicowane potrzeby naszych klientów, których zadowolenie jest dla nas najważniejsze” – mówi Anna Jędryka, Menedżer Działu Komunikacji Konsumenckiej i Sprzedaży Detalicznej DHL Parcel.
Działania komunikacyjne prowadzone są w kanałach digitalowych: social media, VOD, display oraz kanałach własnych marki, które obejmują, m.in. mailingi oraz media społecznościowe.
Za stworzenie idei kreatywnej komunikacji oraz realizację kreacji odpowiada agencja Kalicińscy. Produkcją spotu oraz sesji zdjęciowej zajął się dom produkcyjny Fog Films. Zakup mediów prowadzi dom mediowy Wavemaker.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze