18.03.21, 09:00
Marcin Dorociński promuje aplikację Santander mobile
W nowym wiosennym spocie Santander Bank Polska aktor Marcin Dorociński podpowiada, jak ułatwiać sobie codzienne sprawy dzięki aplikacji Santander mobile.
Ruszyła wiosenna kampania, promująca szerokie możliwości aplikacji mobilnej i Konta Jakie Chcę. Wiosna to czas, kiedy budzą się uczucia i właśnie uczuciom jest poświęcony spot kampanii. Santander Bank Polska w kampanii chce przypomnieć, że w życiu zdarzają się momenty, kiedy wyjątkowo zależy nam, żeby wszystko udało się idealnie. W takich chwilach dobrze mieć pod ręką aplikację Santander mobile, która daje więcej możliwości działania. Marcin Dorociński wciela się w spocie w różne role – od trenera po bohatera kina familijnego. Jest w nim obserwatorem i komentatorem wyzwań, jakie stawia przed nami codzienne życie.
Spot ma podkreślać korzyści, jakie daje założenie Konta Jakie Chcę dla siebie i nastolatka – oprócz wygody i bezpieczeństwa wspólnego bankowania, jest to także premia za otwarcie konta i aktywne korzystanie z niego.
Działania reklamowe promujące Konto Jakie Chcę z aplikacją Santander mobile obejmują m.in. telewizję oraz Internet. Autorem kampanii jest agencja FCB Bridge2Fun oraz agencja Red8 (BTL), za produkcję spotu odpowiada Propeller, a za zakup mediów Starcom.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze