13.03.21, 09:23
Lechendy mogą wszystko. Lech Free 0,0% z nową odsłoną kampanii
W najnowszym, humorystycznym spocie marka LECH Free 0,0% chce udowodnić, że można łączyć 100 proc. piwnego smaku i orzeźwienia z aktywnym trybem życia.
Nowa reklama osadzona w platformie „Lechendy mogą wszystko” jest emitowana w TV od 8 marca br. Ponownie pojawia się w niej postać barda, który od zeszłego roku pojawia się we wszystkich spotach marki Lech. Bard z przymrużeniem oka wskazuje, że aktywności fizyczne i piwo nie wykluczają się. Trening piłki nożnej, wyprawa rowerowa, konna przejażdżka czy gaming nie oznaczają konieczności rezygnowania ze smaku ulubionego piwa.
Za koncepcję nowego spotu odpowiada agencja Bardzo, zaś za produkcję spotu dom produkcyjny OTO Film. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Działania digital prowadzi agencja Cut the Mustard, a agencja Tailor Made PR odpowiedzialna jest za współpracę z influencerami i komunikację PR.
Komentarze