02.03.21, 09:00
Rusza kampania wspierająca nowość Kompanii Piwowarskiej
Captain Jack, marka piwa o smaku rumu oferowana przez Kompanię Piwowarską będzie dostępna w nowym wariancie smakowym – CubaLibre. Piwo o smaku drinka trafi do sklepów w marcu br. Równocześnie startuje szeroko zakrojona kampania wspierająca sprzedaż.
Nowy wariant piwa Captain Jack to połączenie smaku rumu i napoju-ikony popkultury rodem z USA, które świat zna pod nazwą popularnego koktajlu CubaLibre. Captain Jack CubaLibre będzie dostępny w butelce bezzwrotnej o pojemności 400 ml z odkręcanym kapslem.
Wraz z pojawieniem się na sklepowych półkach nowego wariantu Captain Jack ruszy ogólnopolska kampania, w ramach której zaplanowano emisję spotu TV, obecność w mediach społecznościowych, na platformie Spotify i serwisach VoD. Ponadto marka zaangażuje do współpracy znanych liderów opinii, aktywnych w social mediach.
Autorem koncepcji spotu reklamowego jest agencja GrandesKochonos, a za realizację odpowiadają Kuba Michalczuk (reżyseria), OTO Film (produkcja) i Platige Image (postprodukcja). Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Zenith, działania w mediach społecznościowych poprowadzi Grupa Kreatywna CUKIER, za współpracę z liderami opinii odpowiada agencja Lettly.
Komentarze