12.02.21, 07:00
Aż 73 proc. respondentów popiera protest Media bez wyboru
Agencja Badań Rynku i Opinii SW Research zbadała poparcie dla protestu „Media bez wyboru”. Wynika z niego, że większość respondentów wspiera akcję mediów.
10 lutego br. większość mediów działających w Polsce postanowiło zniknąć na 24 godziny żeby wyrazić swój protest wobec projektu podatku medialnego. Protest można było zauważyć wszędzie: na portalach internetowych, w telewizji, radiu, prasie czy billboardach.
Na pytanie Agencji Badań Rynku i Opinii SW Research zadane w ciągu niecałych 24 godzin odpowiedziało prawie 3 tys. polskich respondentów z panelu internetowego swpanel.pl. Ponad połowa badanych (54 proc.) zdecydowania popiera protest mediów, a 1/5 osób raczej popiera – wynika z badania Agencji Badań Rynku i Opinii SW Research.
W badaniu wzięło udział 2834 Polaków w wieku od 13 do 94 lat. (start badania: 10.02.2021 g: 18:00, koniec 11.02.2021: godz. 12:00)
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze