08.02.21, 17:01

LoveBrands Medical komunikuje VII odsłonę kampanii Recepta na sukces dla Gedeon Richter

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

LoveBrands Medical zajmie się obsługą komunikacyjną VII edycji kampanii Recepta na sukces prowadzonej przez firmę farmaceutyczną Gedeon Richter. To druga z rzędu odsłona kampanii, której obsługę agencji powierzono na drodze postępowania przetargowego.

W ramach podpisanej umowy LoveBrands Medical zajmuje się komunikacją VII już edycji projektu skierowanego do studentów farmacji, medycyny, których interesuje ginekologia oraz pacjentek.

Agencja przygotowała strategię i koncepcję komunikacyjną „Wspólnie w obliczu zmian” (#WSPÓLNIEwobliczuzmian). Jej celem jest wsparcie studentów medycyny i farmacji, a także lekarzy i farmaceutów w czasie zmian, które wynikają z Ustawy o Zawodzie Farmaceuty. Nowe regulacje mają wejść w życie 16 kwietnia br. Zmiany, jak wszystko co nowe, niosą obawy, dlatego firma Gedeon Richter postanowiła tegoroczną odsłonę kampanii dedykować rozwijaniu współpracy na linii lekarz-farmaceuta.
Zespół LoveBrands Medical jest odpowiedzialny za całościową realizację kampanii, w tym opracowanie nowego key visuala, przeprowadzenie badań ankietowych wśród studentów medycyny i farmacji, przeprowadzenie edukacyjnych streamingów prowadzonych z udziałem ekspertów, działania media relations, a także content oraz influencer marketing.

Za działania po stronie agencji odpowiedzialna jest Marta Domańska head of LoveBrands Medical, communications consultant Mateusz Konwerski oraz communications asistant Martyna Gnilańska. Umowa została podpisana na cały 2021 r.

Komentarze

Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.