04.02.21, 08:00
Za Dwoma Szybkimi Żubrami warto gonić. Żubr z szóstą edycją loterii
Żubr powraca z szóstą edycją kampanii „Dwa Szybkie Żubry”. W tym roku aktywacja odbywa się pod hasłem „Za Dwoma Szybkimi Żubrami warto gonić”.
Promocja ruszyła 2 lutego br. i potrwa sześć miesięcy, do 31 lipca. W tym czasie do wygrania będzie 13 mln piw. Działania wspiera kampania reklamowa przygotowana przez PZL, Papaya Films, Platige Image, Hutę 19 im. Joachima Fersengelda oraz dom mediowy Zenith.
Akcja promocyjna „Dwa Szybkie Żubry” oparta jest na prostym mechanizmie – w ogólnopolskiej loterii klient może wygrać dwa piwa, jeśli pod zawleczką lub kapslem promocyjnego Żubra znajdzie się symbol wygranej. Głównym nośnikiem kampanii jest spot reklamowy opowiadający historię kretów i ich spotkania z Dwoma Szybkimi Żubrami, które warto gonić. Działania reklamowe będą realizowane przede wszystkim w telewizji, Internecie (m.in. w social media), radiu oraz punktach sprzedaży.
Za koncepcję spotu TV i radiowego odpowiada agencja PZL, produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a postprodukcją - Platige Image. Działania PR i digital przygotowała Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a zaplanowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze