04.02.21, 09:00
Przyprawiaj wygodnie. KAMIS promuje przyprawy w innowacyjnych słoiczkach
Rozpoczęła się nowa kampania zasięgowa 360 marki KAMIS, której bohaterem są przyprawy i zioła w praktycznych słoiczkach, dostępne na rynku od jesieni 2020 r. Celem kampanii ma być podkreślenie innowacyjności produktu.
Pod hasłem „Przyprawiaj wygodnie” kampania marki potrwa do końca marca i swoim zasięgiem obejmie telewizję ogólnopolską (TVN, Polsat, TVP 1, TVP 2), portale horyzontalne (onet.pl), aplikacje zakupowe (Blix) oraz kanały społecznościowe KAMIS (YouTube, Facebook, Instagram), jak również popularne serwisy VOD (VOD TVP, ipla i Player). W ramach promocji w punktach sprzedaży pojawią się też dedykowane materiały POS, w tym standy, boxy i zjeżdżalnie z hasłem kampanii, których celem będzie uwidocznienie produktów w sklepach. W drugiej części kampanii wezmą także udział influencerzy i celebryci.
Za kreację odpowiada agencja Insignia, a za zakup mediów dom mediowy Starcom.
Komentarze