13.01.21, 11:13
Loteria Scrabble. Ruszyła loteria promocyjna płatków śniadaniowych
UNIQUE ONE odpowiada za obsługę loterii płatków śniadaniowych marki NESTLÉ (Producent Cereal Partners Poland Toruń-Pacific). Agencja została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.
Loteria przebiega pod hasłem „Loteria Scrabble”. Sprzedaż produktów promocyjnych rozpoczęła się 1 stycznia i potrwa do 21 marca br. Natomiast okres przyjmowania zgłoszeń do loterii rozpoczął się 11 stycznia i potrwa do 21 marca br.
Klient, który chce wziąć udział w loterii, musi kupić jednorazowo, w okresie sprzedaży promocyjnej, co najmniej jedno opakowanie dowolnych płatków śniadaniowych marki Nestlé. Po dokonaniu zakupu, kupujący zgłasza dane z paragonu potwierdzającego zakup na stronie akcji. Loteria ma charakter instant-win, czyli uczestnik od razu po oddaniu zgłoszenia dowiaduje się, czy wygrał nagrodę. W loterii do wygrania są gry planszowe Scrabble w polskiej wersji językowej (w każdej pełnej godzinie można wygrać jedną grę).
Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za przygotowanie materiałów POS, opakowań i grafiki na stronę www dla wybranych krajów europejskich, które organizują loterie na licencji Scrabble , a także za organizację i obsługę loterii na rynku polskim.
Loterię wspiera kampania reklamowa. Działania reklamowe obecne będą w mediach społecznościowych (prowadzone przez markę Nestlé), telewizji, internecie oraz za pomocą materiałów POS. Za przygotowanie tagu telewizyjnego odpowiedzialna jest agencja McCANN Worldgroup.
Komentarze