23.12.20, 11:30
MullenLowe MediaHub wygrywa przetarg Alvogen Pharma
Firma Alvogen Pharma (Grupa Zentiva) powierzyła MullenLowe MediaHub kompleksową obsługę mediową marki Persen - strategię, optymalizację, planowanie i zakup mediów.
Przetarg Alvogen Pharma prowadzony był przez audytora. MullenLowe MediaHub został doceniony za analitykę (Marketing Mix Modeling) oraz planowanie mediów.
Umowa została podpisana na rok z opcją przedłużenia i obejmuje pełne spektrum możliwości oferowanych przez MullenLowe MediaHub. Zespołem dedykowanym do obsługi marki Persen kieruje Jolanta Markiewicz, Account Manager MullenLowe MediaHub.
Start kampanii marki, ukierunkowany na aktywację użytkowników, planowany jest na przełomie stycznia i lutego 2021 r., kampania potrwa trzy miesiące.
Persen jest lekiem roślinnym stosowanym w łagodnych stanach napięcia nerwowego i trudnościach w zasypianiu, działa uspokajająco.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze