27.11.20, 17:00
Twórz. Odkrywaj. Druga odsłona kampanii smartfonów z serii Xiaomi Mi 10T
Agencja Open Gate w drugiej odsłonie kampanii marki Xiaomi, przygotowała wizerunkowy spot przedstawiający jak nowy flagowy smartfon Xiaomi Mi 10T PRO przy wsparciu Asystenta Google pomaga w zarządzaniu czasem oraz efektywnym osiąganiu celów.
Motywem przewodnim spotu jest innowacyjna technologia smartfona, m.in. aparat fotograficzny 108 MP oraz codzienne wsparcie asystenta, co ma sprawiać, że urządzenie w niekonwencjonalny sposób odpowiada na potrzeby zawodowe i prywatne użytkowników.
Za koncept kreatywny, scenariusz oraz koordynację odpowiada agencja Open Gate, za reżyserię Tadeusz Śliwa, a za produkcję dom produkcyjny Bomaye. Zakup mediów realizuje dom mediowy MediaCom.
Kampania TV rozpoczęła się 20 listopada br.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze