13.11.20, 10:00
Dzieci przebudowują święta razem z marką LEGO
W świątecznej kampanii Grupa LEGO zachęca do celebrowania magii codzienności, której dzieci doświadczają bawiąc się klockami LEGO. Bohaterami są rodziny, które spędzają radosne chwile podczas wspólnego budowania, rozkładania i przebudowywania konstrukcji z klocków.
Nowa kreacja jest częścią kampanii „Rebuild the World” i opowiada o rodzinach, które razem budują i bawią się w świecie, który może powstać tylko dzięki zabawie klockami LEGO. Zabawna fabuła nawiązuje do nowej aranżacji "What a Wonderful World", która ma podkreślić radosne postrzeganie świata przez dzieci. Utwór został nagrany z udziałem Orkiestry Filharmonii Praskiej.
Podczas wspólnej zabawy klockami LEGO rodziny będą mogły również posłuchać przygotowanych przez Spotify ścieżek dźwiękowych inspirowanych zainteresowaniami i ulubionymi motywami z kampanii. Przykładami są playlisty inspirowane LEGO Star Wars, szybkimi pojazdami czy stworzone z myślą o miłośnikach zwierząt.
Kampania świąteczna została stworzona przez wewnętrzną agencję LEGO. W pełni zintegrowana globalna kampania będzie prowadzona w różnego rodzaju kanałach, m.in. TV, digital, Spotify, outdoor, e-commerce oraz w sklepach LEGO.
Spot reklamowy został stworzony przez wielokrotnie nagradzany zespół, w tym twórców The Bobbsey Twins from Homicide, produkcji BLINK oraz postprodukcji Framestore London.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze