29.10.20, 08:00
Czas na Twoją bajkę. Telewizja Polska promuje TVP ABC
Trwa kampania wizerunkowa dziecięcego kanału TVP ABC z wykorzystaniem, m.in. outdooru.
W połowie października br. rozpoczęła się kampania wizerunkowa telewizji na dzieci TVP ABC prowadzona pod hasłem „Czas na Twoją bajkę”. „Twarzami” kampanii zostały trzy bajki „Przyjaciele Misia i Margolci”, „Masza i Niedźwiedź” oraz „Super Wings”. Telewizja Polska poinformowała redakcję portalmedialny.pl, że kampania skierowana jest do widzów - rodziców dzieci w wieku od 4 do 10 lat. Kampania ma charakter ogólnopolski. Nadawca wykorzystuje nośniki outodoorowe (tablice outdoor, autobusy, nośniki DOOH oraz naklejki podłogowe w galeriach handlowych) w największych miastach Polski. Uzupełnieniem kampanii jest internet (YouTube Kids i Social media). Kampania potrwa do końca października br.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze