27.10.20, 09:27
Mniej znaczy więcej. Streetcom dla Humana
Pod hasłem „Mniej znaczy więcej” agencja Streetcom realizuje kampanię product seeding dla marki Humana.
Kampania ma na celu budowanie świadomości mleka modyfikowanego Humana jako produktu godnego zaufania, o dobrej jakości i sprawdzonego przez pokolenia oraz zapoznanie konsumentów z nową formułą produktu. Nowa Humana 3 Mali Odkrywcy to mniejsza, ale wydajniejsza gramatura mleka.
Zadaniem influncerek będzie testowanie i ocenianie mleka Humana 3 Mali Odkrywcy, pod względem smaku, zapachu i tolerancji, a także wydajności oraz funkcjonalności opakowania. Planowany efekt kampanii to zasięg off i online
na poziomie 1,25 mln kontaktu z marką.
Ze strony marki Humana za kampanię odpowiada Katarzyna Szymańska, junor brand manager, ze strony Streetcom Sara Bujnowska, senior account executive.
Specjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze