13.10.20, 09:28
Doradztwo Mediowe zmienia strukturę
Zespół Doradztwa Mediowego z Grupy Radiowej Agory od jesieni br. działa w zmienionej strukturze. W nowo wyznaczonych pięciu kluczowych regionach Polski doradcy oraz managerowie pracują bezpośrednio z reklamodawcami. Na szerszą skalę w ofercie spółki są też dostępne rozwiązania z zakresu digital marketingu.
Doradztwo Mediowe we września br. usprawniło pracę działu sprzedaży bezpośredniej, wyznaczając obszar działalności swoich doradców w ramach pięciu kluczowych regionów w Polsce. Obejmują one następujące miasta: Kraków, Nowy Sącz Tarnów, Katowice, Tychy, Rzeszów, Częstochowę; Warszawę, Kielce, Lublin; Wrocław, Wałbrzych, Jelenią Górę, Zieloną Górę, Opole; Łódź, Poznań, Szczecin; Gdańsk, Białystok, Bydgoszcz.
Każdy z obszarów ma skupiać się na kilka rynków lokalnych, koordynowanych przez dyrektorów regionalnych i zarządzanych przez managerów, którzy mają bezpośredni kontakt z lokalnymi doradcami. Zmiana ma na celu optymalizację obsługi klientów poprzez efektywne zarządzanie procesem sprzedaży. Dzięki tej zmianie, zespół Doradztwa Mediowego ma mieć stały i bezpośredni kontakt z klientami działającymi na obszarze całego kraju, a tym samym możliwość dostosowania oferty reklamowej do indywidualnych potrzeb klienta.
W ostatnim czasie Doradztwo Mediowe wzmacnia swoje kompetencje i rozwija ofertę w obszarze usług internetowych. W ramach usług cyfrowych Doradztwo Mediowe realizuje kampanie w formatach display i wideo oraz w formie audio – cyfrowego dźwięku. Uzupełnieniem oferty jest także reklama Paid Social oraz SEM.
Doradztwo Mediowe to spółka należąca do Grupy Radiowej Agory, która zajmuje się obsługą w zakresie budowania strategii marketingowych oraz tworzeniem kampanii wykorzystujących efekt synergii różnych mediów.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze