02.11.20, 18:00

Energa przedłużą umowę sponsorską z Lechią Gdańsk

Piłkarze Lechii Gdańsk z barwami Energi, fot.: Lechia Gdańsk

Energa z Grupy ORLEN o ponad 60 proc. zwiększyła kwotę przeznaczoną na Lechię Gdańsk w sezonie 2020/2021 i po raz piąty została sponsorem głównym gdańskiego klubu. Przedłużona umowa obejmuje zarówno sponsoring drużyny seniorskiej klubu piłki nożnej Lechia Gdańsk, jak też drużyn młodzieżowych Akademii Lechii Gdańsk.

Nowa umowa, przedłużająca współpracę na aktualny sezon, utrzymuje większość dotychczasowych świadczeń między sponsorem i klubem. Gwarantowane wsparcie podstawowe utrzymane jest na optymalnym poziomie. Nowym elementem jest m.in. system premiowania za rezultaty zespołu osiągane w ekstraklasie oraz Pucharze Polski.

W ramach nowej umowy Energa zainicjowała podjęcie działań kultywujących i budujących szacunek wobec historii Polski. Podejmowane mają być też działania edukacyjne i promujące pozytywne wzorce oraz wizerunek kibiców gdańskiego klubu.

Przedłużenie umowy sponsoringowej z Energą pozwoli Lechii nie tylko na skuteczniejsze przygotowania do kolejnych meczów ligowych oraz w Pucharze Polski, ale również na dalszy rozwój pozostałej działalności, m.in. promocji kultury fizycznej oraz budowania wokół klubu silnej, zaangażowanej społeczności lokalnej.

Energa jest sponsorem głównym Lechii Gdańsk od 2016 r., ale początki współpracy spółki i klubu sięgają 2007 r. Z biegiem lat poszerzyła się ona, m.in. o wsparcie dla Akademii Lechii Gdańsk.

Komentarze

Powiązane

05.12.24, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Dawid Pożoga nową twarzą marketingu STS
Na początku grudnia 2024 r., Dawid Pożoga objął stanowisko Chief Marketing Officer w STS, największej firmie bukmacherskiej w Polsce. Zastąpił Pawła Rabantka, który zakończył swoją 11-letnią współpracę z firmą.
05.12.24, 10:50
| reklama & PR » informacje
Tysiąc nano influencerów bierze udział w kampanii Purina Gourmet Gold
Streetcom rozpoczyna kolejna kampanię dla marki Purina - tym razem dla linii premium - Purina GourmetGold.
05.12.24, 10:02
| reklama & PR » ludzie
Iina Airaksinen stanowisku pokieruje marketingiem marki Coca-Cola na pięciu rynkach
Iina Airaksinen dołączyła do zespołu marketingu marki Coca-Cola w październiku br., jednocześnie obejmując kierownictwo nad działaniami dla pięciu rynków: Polski, krajów bałtyckich oraz Białorusi.
04.12.24, 10:08
| reklama & PR » ludzie
Rafał Szafraniec dołączył do Value Media
Do zespołu Value Media (Group One) w roli Business Directora dołączył Rafał Szafraniec, który będzie odpowiadać za rozwój współpracy pomiędzy agencją a Orange Polska, a także pracę dedykowanego zespołu współpracującego z klientem.
04.12.24, 09:31
| reklama & PR » informacje
OBTK wesprze MAKRO Polska w komunikacji projektu Szef dla Młodych Talentów
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła obsługę firmy MAKRO Polska, obejmującą kompleksową obsługę mediów społecznościowych w ramach programu „Szef dla Młodych Talentów”.
03.12.24, 17:45
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Biuro reklamy Grupy Eurozet już z nową strukturą
Grupa Eurozet finalizuje zmiany w strukturze biura reklamy. Zintegrowany obszar sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej będzie się składać z pięciu kluczowych obszarów biznesowych: Działu Planowania i Zakupu Radia, Działu Rozwoju Produktu Digital, Działu Rozwoju Narzędzi Sprzedażowych, Działu Niestandardów i Promocji oraz Działu Analiz i Wsparcia Sprzedaży.
03.12.24, 10:50
| reklama & PR » informacje
Bielenia, Rozbicki i Hołdys w kampanii Strzel kasą na zwierzaki
2 grudnia br. wystartowała kampania „Strzel kasą na zwierzaki” zbierająca fundusze na wsparcie Sylwestrowego Patrolu Animalsów Stowarzyszenia OTOZ.
03.12.24, 06:00
| reklama & PR » ludzie
Paweł Bednarz nowym dyrektorem PR w Alior Banku
Na początku listopada br., stanowisko dyrektora działu PR w Alior Banku objął Paweł Bednarz, ekspert z blisko 17-letnim doświadczeniem w mediach i komunikacji. Wcześniej pracował jako dziennikarz, ekspert ds. komunikacji oraz konsultant medialny.
02.12.24, 23:09
| reklama & PR » informacje
Pssst, poświętuj trochę. Świąteczna kampania Pepsi
Ruszyła kampania świąteczna Pepsi pod hasłem „Pssst, poświętuj trochę”, w której marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego świętowania. W ramach kampanii realizowane są różnorodne działania, w tym aktywacje konsumenckie oraz konkurs.
02.12.24, 21:13
| reklama & PR » informacje
Dawanie jest najlepszym prezentem. Milka przymyka oko na świąteczne niedoskonałości
Rozpoczęła się świąteczna kampania Milka, która ma zachęcać wszystkich, by odpuścić sobie pogoń za idealną Gwiazdką i więcej czasu poświęcić bliskim.