29.09.20, 16:30

Tefal zachęca do sprzątania śmieci w najbliższym otoczeniu

Logotypy marek
Fot.: materiały prasowe

Tefal rozpoczął kolejna odsłonę akcji #SkuteczniePosprzatane. Marka zachęca konsumentów do sprzątania śmieci w swoim otoczeniu i wzięcia udziału w konkursie.

Tefal kontynuuje działania mające na celu dbanie o środowisko. W ramach kolejnej odsłony akcji #skutecznieposprzątane, marka promuje sprzątanie śmieci podczas codziennej aktywności fizycznej – treningu, spaceru czy jazdy na rowerze.

Kampanię proekologiczną wspierają influcencerzy – Marcin Jaskółka, pomysłodawca inicjatywy ekologicznej Trashrun, oraz Tomasz Habdas (@wsczytowejformie), którzy poinformują o akcji i konkursie w social mediach, zachęcą do udziału oraz nominują kolejne osoby w ramach trashrun.

W ramach akcji marka organizuje także konkurs dla konsumentów. W puli nagród znajduje się 10 plecaków marki Patagonia – dla najaktywniejszych uczestników. Warunkiem udziału w konkursie jest udokumentowanie zebranych śmieci zdjęciem wrzuconym na Instagram z hashtagami konkursowymi: #SkuteczniePosprzatane oraz #Trushrun.

Poza działaniami w social media, z udziałem influencerów, akcja promowana jest także na portalu gazeta.pl. W ramach działań promocyjnych marka Tefal objęła patronat nad sekcją Środowisko. W cyklu Piątki dla klimatu opublikowano również artykuł natywny.

Akcja potrwa do 4 października br. Za koncept, realizację oraz komunikację kampanii odpowiada agencja Cape Morris.

Komentarze

Powiązane

24.05.24, 19:00
| reklama & PR » ludzie
Radosław Tarczyński przeszedł z Eskimi do Veovee
Na początku kwietnia br. do zespołu Veovee dołączył Radosław Tarczyński i objąłnowo utworzone stanowisko Businness Development Directora.
24.05.24, 17:35
| reklama & PR » informacje
Gotuj w domu jak w restauracji. Lubella promuje makarony
Lubella ruszyła z komunikacją digitalową makaronów klasycznych pod hasłem „Gotuj w domu jak w restauracji”. W swojej najnowszej kampanii marka pokazuje, że pierwszym krokiem do otwarcia domowej restauracji jest otwarcie paczki makaronu Lubella. 
24.05.24, 13:18
| reklama & PR » ludzie
Karolina Migdał-Koleśnikow awansowała w Walter Herz
Firma doradcza Walter Herz awansowała Karolinę Migdał-Koleśnikow w zespole Marketingu i Sprzedaży na stanowisko Sales & Marketing Director.
24.05.24, 11:15
| reklama & PR » informacje
Dwa wielkoformatowe ekrany reklamowe Screen Network w łódzkiej Manufakturze
Screen Network ogłasza uruchomił dwa wielkoformatowe w łódzkiej Manufakturze, które należą do najwyższej kategorii ekranów Super Screen.
24.05.24, 09:45
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Puławska awansowała w Good One PR. Została dyrektor zarządzającą
Ewelina Puławska awansowała w strukturach Good One PR, obejmując nowo utworzone stanowisko managing director.
23.05.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Lavazza po raz dziesiąty na kortach Roland-Garros
Lavazza, włoska firma kawowa oraz oficjalny partner turnieju Roland-Garros od 2015 r., będzie dzielić się włoskim stylem smakowania kawy 10 raz z rzędu.
23.05.24, 17:51
| reklama & PR » ludzie
Sonia Stępień przechodzi z o2.pl do agencji oLIVE media
Sonia Stępień dołączyła do zespołu agencji oLIVE media i objęła stanowisko senior PR specjalistka. Tym samym zasiliła zespół public relations, którym kieruje team leaderka Katarzyna Kamińska.
23.05.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Robert Lewandowski ambasadorem G2A.COM
G2A.COM, największy na świecie marketplace z cyfrową rozrywką nawiązał długoterminową współpracę z Robertem Lewandowskim. W nawiązaniu współpracy pomiędzy stronami uczestniczyło RL Media.
23.05.24, 13:27
| reklama & PR » informacje
IKEA, L’Oreal i Biedronka pierwszymi reklamodawcami platformy SkyShowtime w Polsce
SkyShowtime jako pierwsza globalna platforma streamingowa w Polsce uruchomił pakiety reklamowe, a klienci Wavemaker (GroupM) jako pierwsi zareklamowali się na jego łamach.
23.05.24, 11:31
| reklama & PR » ludzie
Karolina Leguła-Leszczyńska awansuje w Mindshare Polska
Karolina Leguła-Leszczyńska awansowała w strukturach Mindshare Polska i objęła stanowisko Cluster Category Lead’a w obszarze planowania strategicznego na region CEE. Odpowiada za pracę dla jednej z największych na świecie firm FMCG.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy