NADAJNIKI bluAir NA PLAY GAME TOUR
Warszawa – 7 października 2007 r. - firma Javatech podpisała umowę z P4 (Play Mobile) na wypożyczenie nadajników bluAir do rozsyłania treści marketingowych na telefony komórkowe odbiorców za pomocą technologii Bluetooth. Nadajniki bluAir będą wykorzystywane podczas Road Show Play Game Tour
w kawiarniach sieci Mercers i Multikinach.
Firma PLAY zdecydowała się na użycie 2 nadajników stacjonarnych (typu desktop) oraz 2 mobilnych (typu pocket), obsługiwanych przez hostessy. Urządzenia będą wykorzystywane do rozsyłania gier na telefony odbiorców. - Cieszymy się, że klienci do nas wracają, to świadczy o ich zadowoleniu – mówi Artur Bil, wiceprezes firmy Javatech – firma Play po raz drugi zdecydowała się na użycie naszych nadajników. Wcześniej braliśmy udział w akcji PLAY- projekt plaża. Zadowalająca jest również coraz większa świadomość klientów
o możliwościach jakie daje bluetooth marketing.
Podczas Road Show rozsyłany będzie kontent z grami multimedialnymi. Akcja potrwa do 15 grudnia 2007
i dotrze do większych miast Polski.
O firmie Javatech
Firma istnieje od 2003 roku i obecnie zatrudnia 55 pracowników.
Javetech www.javatech.com.pl jest liderem w programowaniu przejrzystych aplikacji internetowych, znajdujących zastosowanie przede wszystkim w firmach i przedsiębiorstwach stawiających na nowoczesne zarządzanie. Do autorskich programów Javatech należy m.in. Lavina DMS – program do archiwizacji i zarządzania dokumentami w firmie. Pozwala na wyeliminowanie problemu z przechowywaniem i wyszukiwaniem dokumentów w tradycyjnej formie papierowej. Elektroniczny system ewidencji sprzętu wraz z automatycznym modułem do wystawiania protokołów, program do tworzenia i zarządzania portalami korporacyjnymi, i in.
O bluAir
Najnowszym projektem Javatech jest bluAir www.bluair.pl – urządzenia niewielkich rozmiarów
z oprogramowaniem służącym do rozsyłania treści marketingowych na telefony komórkowe za pomocą Bluetootha. Na realizację kampanii z użyciem nadajników bluAir zdecydowała się do tej pory m.in: Nokia, Sony Ericsson, PLAY, Orange. Javatech zapewnia nie tylko sprzedaż lub wypożyczenie nadajników na okres kampanii, ale również pomoc w odpowiednim przygotowaniu materiałów do wysłania (kontent), serwis oraz aplikację internetową do wymiany kontentu i podglądu nadajników podczas akcji (nadajniki wyposażone są w WiFi lub GPRS).
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze