26.09.20, 11:00

Rusza akcja PrzyGotujmy lepszy świat

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Ania Dąbrówka, córka Natalii Kukulskiej i Michała Dąbrówki nagrała piosenkę, która ma rozpocząć rewolucję żywieniową w ramach programu Knorr PrzyGotujmy lepszy świat. Utwór ma zachęcać młode pokolenie do jedzenia większej liczby warzyw i kasz w trosce o naszą planetę. Akcja skierowana jest do uczniów klas 1-3 szkoły podstawowej. Jej Partnerem Głównym jest Knorr, a Merytorycznym ProVeg Polska. 15 września br. odbędzie się również live, który zainauguruje pierwszą edycję kampanii. 

Akcję PrzyGotujmy lepszy świat rozpoczyna premiera piosenki przygotowanej we współpracy z Anią Dąbrówką, której bliski jest temat troski o środowisko oraz o własne nawyki żywieniowe. Teledysk do utworu dostępny jest na kanale Przepisy.pl na YouTube. Jako pierwsze udostępniły go na swoim Instagramie Ania Dąbrówka, Natalia Kukulska i Daria Ładocha. Kolejnego dnia do rewolucji dołączyli również blogerzy, w tym m.in. Nieperfekcyjna Mama, Szczesliva, Tasteaway oraz dziecięcy influencerzy – Hejka tu Lenka, Milo Mazur i Pusheen Girl. 

W taki sposób Ania zaprasza do obejrzenia live’a ze swoim udziałem, który jest kolejnym etapem działań w ramach kampanii PrzyGotujmy lepszy świat. Poprowadzi go Daria Ładocha – dyplomowana coach zdrowia oraz pasjonatka zdrowego i przyjaznego środowisku stylu życia, autorka dwóch blogów kulinarnych oraz prowadząca program o żywieniu dzieci w Kuchni+. Poza Anią jej gośćmi będą również Joanna Lotkowska – ekspertka merytoryczna kampanii, dietetyczka i edukatorka żywieniowa z organizacji ProVeg Polska oraz Natalia Babczyńska z Knorr.

„Ambasadorami kampanii zostały osoby, którym na co dzień, tak jak i nam, bliski jest temat zdrowego, odżywiania dobrego dla nas i dla środowiska. Bardzo się cieszę, że spotkamy się właśnie w takim gronie i porozmawiamy o tym jak duże znaczenie mają nasze wybory żywieniowe. W gronie zaproszonych gości pojawią się osoby prezentujące różny punkt widzenia. Daria jest gotującą mamą, Ania jest nastolatką, która świadomie wybiera składniki swoich posiłków, a Joasia jest naszą ekspertką, która zawodowo zajmuje się tym tematem” – mówi Natalia Babczyńska, Marketing Manager w Knorr.

W ramach kampanii opracowane zostały scenariusze lekcji szkolnych oraz ruszyły zapisy do programu dającego najaktywniejszym szkołom i klasom możliwość zdobycia nagród. Szkoły mogą przystąpić do programu do 30 września, rejestrując się na stronie akcji. Od 1 października do 31 marca będą mogły zbierać punkty przyznawane za prowadzenie lekcji na podstawie scenariuszy, przesyłanie zdjęć posiłków przygotowywanych przez dzieci i ich rodziców oraz za wypełnienie ankiety na temat nawyków żywieniowych. Pierwsze 1000 szkół, które przystąpi do programu otrzyma pakiet startowy w postaci kolorowych plansz edukacyjnych oraz zestawu ziaren do hodowli roślin. Uczniowie klas
1-3 z pięciu zwycięskich szkół otrzymają wygodne workoplecaki, a uczniowie klas z największą liczbą punktów wyjadą na zieloną szkołę, organizowaną przez Ośrodek Działań Ekologicznych "Źródła".

Partnerem Głównym kampanii jest Knorr Partnerem merytorycznym akcji jest ProVeg. Autorem konceptu kreatywnego i organizatorem kampanii PrzyGotujmy lepszy świat jest agencja marketingowa Advalue, która od lat specjalizuje się w realizacji projektów zaangażowanych społeczne. Za działania PR odpowiada agencja Made in PR.

Komentarze

Powiązane

24.05.24, 11:15
| reklama & PR » informacje
Dwa wielkoformatowe ekrany reklamowe Screen Network w łódzkiej Manufakturze
Screen Network ogłasza uruchomił dwa wielkoformatowe w łódzkiej Manufakturze, które należą do najwyższej kategorii ekranów Super Screen.
24.05.24, 09:45
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Puławska awansowała w Good One PR. Została dyrektor zarządzającą
Ewelina Puławska awansowała w strukturach Good One PR, obejmując nowo utworzone stanowisko managing director.
23.05.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Lavazza po raz dziesiąty na kortach Roland-Garros
Lavazza, włoska firma kawowa oraz oficjalny partner turnieju Roland-Garros od 2015 r., będzie dzielić się włoskim stylem smakowania kawy 10 raz z rzędu.
23.05.24, 17:51
| reklama & PR » ludzie
Sonia Stępień przechodzi z o2.pl do agencji oLIVE media
Sonia Stępień dołączyła do zespołu agencji oLIVE media i objęła stanowisko senior PR specjalistka. Tym samym zasiliła zespół public relations, którym kieruje team leaderka Katarzyna Kamińska.
23.05.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Robert Lewandowski ambasadorem G2A.COM
G2A.COM, największy na świecie marketplace z cyfrową rozrywką nawiązał długoterminową współpracę z Robertem Lewandowskim. W nawiązaniu współpracy pomiędzy stronami uczestniczyło RL Media.
23.05.24, 13:27
| reklama & PR » informacje
IKEA, L’Oreal i Biedronka pierwszymi reklamodawcami platformy SkyShowtime w Polsce
SkyShowtime jako pierwsza globalna platforma streamingowa w Polsce uruchomił pakiety reklamowe, a klienci Wavemaker (GroupM) jako pierwsi zareklamowali się na jego łamach.
23.05.24, 11:31
| reklama & PR » ludzie
Karolina Leguła-Leszczyńska awansuje w Mindshare Polska
Karolina Leguła-Leszczyńska awansowała w strukturach Mindshare Polska i objęła stanowisko Cluster Category Lead’a w obszarze planowania strategicznego na region CEE. Odpowiada za pracę dla jednej z największych na świecie firm FMCG.
23.05.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Ooo. Wiosenna kampania Orange dla Firm
Trwa wiosenna kampania Orange dla Firm, którą przygotowała agencja Havas Creative Network. Produkcja powstała w ramach nowej globalnej strategii „Orange tu jest”, otwierając nowy rozdział formatów komunikacyjnych Marki.
23.05.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
KERRIS promuje bursztyn bałtycki wśród młodych odbiorców
Agencja KERRIS odpowiada za opracowanie strategii, koncepcji oraz realizację pierwszej kampanii skierowanej do młodego pokolenia, mającej na celu zbudowanie nowoczesnego wizerunku bursztynu wśród tej grupy wiekowej.
22.05.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life. Aktorka będzie gospodynią specjalnego programu
Wystartowała kampania „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik”, której celem jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest ok. 400 artykułów w przystępnej cenie. Ambasadorką projektu jest aktorka Joanna Brodzik.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy