26.09.20, 11:00
Rusza akcja PrzyGotujmy lepszy świat
Ania Dąbrówka, córka Natalii Kukulskiej i Michała Dąbrówki nagrała piosenkę, która ma rozpocząć rewolucję żywieniową w ramach programu Knorr PrzyGotujmy lepszy świat. Utwór ma zachęcać młode pokolenie do jedzenia większej liczby warzyw i kasz w trosce o naszą planetę. Akcja skierowana jest do uczniów klas 1-3 szkoły podstawowej. Jej Partnerem Głównym jest Knorr, a Merytorycznym ProVeg Polska. 15 września br. odbędzie się również live, który zainauguruje pierwszą edycję kampanii.
Akcję PrzyGotujmy lepszy świat rozpoczyna premiera piosenki przygotowanej we współpracy z Anią Dąbrówką, której bliski jest temat troski o środowisko oraz o własne nawyki żywieniowe. Teledysk do utworu dostępny jest na kanale Przepisy.pl na YouTube. Jako pierwsze udostępniły go na swoim Instagramie Ania Dąbrówka, Natalia Kukulska i Daria Ładocha. Kolejnego dnia do rewolucji dołączyli również blogerzy, w tym m.in. Nieperfekcyjna Mama, Szczesliva, Tasteaway oraz dziecięcy influencerzy – Hejka tu Lenka, Milo Mazur i Pusheen Girl.
W taki sposób Ania zaprasza do obejrzenia live’a ze swoim udziałem, który jest kolejnym etapem działań w ramach kampanii PrzyGotujmy lepszy świat. Poprowadzi go Daria Ładocha – dyplomowana coach zdrowia oraz pasjonatka zdrowego i przyjaznego środowisku stylu życia, autorka dwóch blogów kulinarnych oraz prowadząca program o żywieniu dzieci w Kuchni+. Poza Anią jej gośćmi będą również Joanna Lotkowska – ekspertka merytoryczna kampanii, dietetyczka i edukatorka żywieniowa z organizacji ProVeg Polska oraz Natalia Babczyńska z Knorr.
„Ambasadorami kampanii zostały osoby, którym na co dzień, tak jak i nam, bliski jest temat zdrowego, odżywiania dobrego dla nas i dla środowiska. Bardzo się cieszę, że spotkamy się właśnie w takim gronie i porozmawiamy o tym jak duże znaczenie mają nasze wybory żywieniowe. W gronie zaproszonych gości pojawią się osoby prezentujące różny punkt widzenia. Daria jest gotującą mamą, Ania jest nastolatką, która świadomie wybiera składniki swoich posiłków, a Joasia jest naszą ekspertką, która zawodowo zajmuje się tym tematem” – mówi Natalia Babczyńska, Marketing Manager w Knorr.
W ramach kampanii opracowane zostały scenariusze lekcji szkolnych oraz ruszyły zapisy do programu dającego najaktywniejszym szkołom i klasom możliwość zdobycia nagród. Szkoły mogą przystąpić do programu do 30 września, rejestrując się na stronie akcji. Od 1 października do 31 marca będą mogły zbierać punkty przyznawane za prowadzenie lekcji na podstawie scenariuszy, przesyłanie zdjęć posiłków przygotowywanych przez dzieci i ich rodziców oraz za wypełnienie ankiety na temat nawyków żywieniowych. Pierwsze 1000 szkół, które przystąpi do programu otrzyma pakiet startowy w postaci kolorowych plansz edukacyjnych oraz zestawu ziaren do hodowli roślin. Uczniowie klas
1-3 z pięciu zwycięskich szkół otrzymają wygodne workoplecaki, a uczniowie klas z największą liczbą punktów wyjadą na zieloną szkołę, organizowaną przez Ośrodek Działań Ekologicznych "Źródła".
Partnerem Głównym kampanii jest Knorr Partnerem merytorycznym akcji jest ProVeg. Autorem konceptu kreatywnego i organizatorem kampanii PrzyGotujmy lepszy świat jest agencja marketingowa Advalue, która od lat specjalizuje się w realizacji projektów zaangażowanych społeczne. Za działania PR odpowiada agencja Made in PR.
Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie
Urząd Miasta Krosna | Polska
Przejdź do ofertySpecjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze