19.10.20, 23:00

Influencerzy będą promować nowe napoje marki Chupa Chups.

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Rozpoczęła się pierwsza kampania z influencerami dla Kuchni Świata, przygotowana przez sieć partnerską LifeTube (grupa LTTM).

Wprowadzenie nowego produktu na polski rynek – napojów Chupa Chups, których Kuchnie Świata są wyłącznym importerem i dystrybutorem na terenie Polski – komunikuje dwoje influencerów - Martyna Zabawa i Paweł Malinowski - którzy na swoich kanałach zrzeszonych w LifeTube mają łącznie prawie 900 tys. subskrypcji.

Przygotowana przez dział Management-Entertainment w LifeTube kampania ma trwać trzy miesiące miesiące. Jej głównym celem jest dotarcie do młodych konsumentów z informacją o pojawieniu się na rynku nowego napoju, jego dostępności w czterech różnych smakach. Do realizacji tego zadania zostali wybrani twórcy internetowi idealnie odpowiadający założeniom kampanii, którzy dzięki rozrywkowym treściom docierają do młodszych użytkowników YouTube. Ich materiały ukazały się nie tylko na YouTube, ale również na Instagramie, TikToku oraz Facebooku. Dodatkowo influencerzy na swoich kanałach przeprowadzą konkurs, który potrwa trzy miesiące i w ramach którego wyłonionych zostanie łącznie 30 zwycięzców.

Można z pewnością powiedzieć, że to przełomowy moment na rynku, gdy klienci nie tylko decydują się współpracować w ramach nowych dla nich platform, ale również chcą wchodzić z produktami na dany rynek za ich pośrednictwem. Twórcy z kategorii „Rozrywka” mają realny wpływ na decyzje zakupowe swoich odbiorców, dodatkowo sprawnie działają na platformach takich jak TikTok, za pośrednictwem których możemy dotrzeć do młodych widzów, coraz rzadziej korzystających z aplikacji takich jak Instagram czy Facebook. Współpracując z Kuchniami Świata, dzięki pozytywnej i nienachalnej komunikacji, jesteśmy w stanie wprowadzić nowe napoje Chupa Chups do świadomości młodych konsumentów w naturalny dla nich sposób, z pomocą ich ulubionych, internetowych twórców” – mówi Mateusz Bill, szef działu Management-Entertainment w LifeTube (grupa LTTM).

Pierwsze materiały właśnie ukazały się na kanałach Martyny Zawady i Pawła Malinowskiego. Wszystkie będą nawiązywać do hasła kampanii “Forever fun” i mają być utrzymane w duchu dobrej zabawy oraz pozytywnego nastawienia.

Komentarze

Powiązane

08.02.23, 14:14
| reklama & PR » informacje
Pure City rozwija sieć elektrostacji. Umowa z N-Park
Pure City, operator innowacyjnej sieci nośników cyfrowej reklamy zewnętrznej, będących jednocześnie stacjami ładowania pojazdów elektrycznych, realizuje plan rozwoju sieci elektrostacji. Zielone stacje ładowania PureCity w tym roku staną w parkach handlowych N-Park. 
08.02.23, 06:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Maciej Leonard Żybula i Maciej Robak (Bees & Honey)
Maciej Leonard Żybula i Maciej Robak z Bees & Honey podsumowują 2022 rok na szero rozumianym rynku reklamy i marketingu. 
07.02.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Zadbane dłonie o każdej porze roku. Kampania marki Cztery Pory Roku
Trwa kampania marki Cztery Pory Roku prowadzona pod hasłem „Zadbane dłonie o każdej porze roku”, która jest skierowana do osób dbających o kondycję i urodę swojej skóry.
07.02.23, 20:04
| reklama & PR » informacje
Linkleaders marki obsłuży markę ESET na polskim rynku
Do grona klientów praktyki Tech & Services agencji PR i EB Linkleaders dołączyła marka ESET działająca w obszarze rozwiązań cyberbezpieczeństwa. Agencja odpowiada za relacje z mediami i pozycjonowanie ekspertów marki w polskich mediach.
07.02.23, 18:14
| reklama & PR » informacje
Karolina Pilarczyk promuje bezpieczeństwo na drodze w zimowych warunkach w kampanii Alior Bank
Alior Bank promuje ubezpieczenie komunikacyjne. Głównym elementem kampanii są materiały video z udziałem Karoliny Pilarczyk.
07.02.23, 16:30
| reklama & PR » informacje
Ze Snickers ogarniesz zimę. Kampania outdoorowa marki Snickers
Na początku lutego br. ruszyła ogólnopolska kampania marki Snickers, która w zimowym okresie będzie widoczna na setkach nośników w największych miastach Polski oraz popularnych górskich kurortach.
07.02.23, 15:30
| reklama & PR » informacje
Sebastian Huber na czele LifeTube Content Lab
LifeTube (Grupa LTTM) uruchomi nowe usługi i narzędzia technologiczne, które mają zwiekszyć przychody pasywne twórcom. W tym celu powołano nową jednostkę LifeTube Content Lab, na której czele staje Sebastian Huber.
07.02.23, 14:30
| reklama & PR » informacje
Bauer wprowadza znak jakości i rozpoczyna kampanię kampanię promocyjną swoich tytułów
Od lutego br. na okładkach magazynów Wydawnictwa Bauer pojawia się nowy znak - „Dobra Prasa!”. Dodatkowo wydawnictwo rozpoczęło kampanię mająca na celu promocję swoich tytułów.
07.02.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Ruszyła loteria marki Grześki. Do wygrania vouchery ze strony Wyjątkowy Prezent
1 lutego br. ruszyła loteria marki Grześki należącej do firmy Colian. Do wygrania są vouchery na oferty ze strony Wyjątkowy Prezent.
07.02.23, 08:58
| reklama & PR » ludzie
Nowe osoby na pokładzie Tigers. Krakowski oddział przenosi się do AFI Europe
Na początku br. Do zespołu agencji marketingowej Tigers dołączyli: Katarzyna Mıstaçoğlu, Oscar Dąbkowski, Joanna Dubielewska, Łucja Faszczewska i Patryk Karmoliński. Dodatkowo, krakowski oddział Tigers przenosi się do nowej siedziby - AFI EUROPE.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 08.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 07.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.