29.08.20, 18:11

3,5 mln sprzedanych książek w 2019 r. Poczta Polska zapowiada nową ofertę wydawniczą

Fot.: materiały prasowe

Przed rozpoczęciem roku szkolnego w placówkach Poczty Polskiej na terenie całego kraju w ofercie pojawiły się artykuły szkolne. Operator zapowiada, że w połowie września br. w sprzedaży pojawi się nowa oferta wydawnicza. 

W 2019 r. na Poczcie sprzedano ok. 3,5 mln książek, to blisko o 4 proc. więcej w porównaniu do 2018 r. W tym roku dużym zainteresowaniem klientów Poczty cieszy się m.in.: nowa powieść Heather Morris „Podróż Cilki” oraz inna jej książka „Tatuażysta z Auschwitz”. W czasie wakacji bestsellerami wydawniczymi są: „Przeżyłem własną śmierć” Jan Zac, „Polska niezwykła” (połączenie atrakcyjnego przewodnika turystycznego z atlasem), „Rozmówki kieszonkowe”, „Światło ukryte w mroku” Sharon Cameron, „Włoskie lato” Carrie Elks.

Jednym z podstawowych towarów, jaki najlepiej sprzedaje się od lat są kartki widokowe. W tym roku od początku maja do połowy lipca klienci kupili ich prawie ćwierć miliona. Spółka wzbogaciła ofertę głównie z myślą o wypoczywających w kurortach i miejscowościach turystycznych. Najlepiej sprzedają się kartki z miejscowości nadmorskich. Podobnie było w ubiegłym roku, wówczas najwięcej pocztówek sprzedano w Ustce.

Poczta przygotowała specjalną akcję SZKOŁA 2020, w ramach której oferuje ok. 500 produktów ułatwiających i uprzyjemniających edukację, m.in. zeszyty, długopisy, ołówki, kredki, gumki, a także piórniki i mazaki, elementarze, wykreślanki oraz poradniki do nauki czytania, pisania i liczenia.

Poczta Polska, dzięki swojej sieci placówek obecna jest we wszystkich gminach w kraju. W ubiegłym roku klienci Poczty wydali w nich około 425 mln zł na oferowane tam produkty. Aż 25 proc. przychodu z działalności handlowej firmy stanowiła sprzedaż książek i prasy.

Komentarze

Powiązane

06.02.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 6 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 6 lutego?
05.02.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 5 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 5 lutego?
04.02.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 4 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 4 lutego?
03.02.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 3 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 3 lutego?
02.02.23, 01:00
| prasa » wywiady
Codziennik medialny: 2 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 2 lutego?
01.02.23, 09:00
| prasa » informacje
Dziennikarze medyczni 2022 roku (lista laureatów)
W sali Dacota Hotelu Airport Okęcie, 27 stycznia br. rozstrzygnięto Konkurs na Dziennikarza Medycznego Roku. Organizatorem wydarzenia do 15 lat jest Stowarzyszenia Dziennikarze dla Zdrowia.
01.02.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 1 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 1 lutego?
30.01.23, 07:45
| radio » informacje | telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Rusza czwarta edycja konkursu dziennikarskiego #AllForJan Award
Ringier Axel Springer Polska otwiera nabór zgłoszeń do czwartej edycji konkursu #AllForJan Award. W konkursie o nagrodę im. Jána Kuciaka są wyróżniane najlepsze reportaże oraz relacje medialne nagłaśniające społecznie ważne tematy.
30.01.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 30 stycznia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 30 stycznia?
29.01.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 29 stycznia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 29 stycznia?
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 08.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 07.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.