21.08.20, 08:00

Synergic reaguje na załamanie światowego rynku reklamy. Zmiany w zarządzie, strukturze i ofercie

Zarząd Synergic: Paweł Orłowski i Wojciech Byj
Fot.: materiały prasowe

Synergic wprowadza zmiany w Zarządzie, strukturze oraz ofercie. Jak podkreśla firma, wprowadzane zmiany to odpowiedź na wyzwania rynkowe wywołane sytuacją związaną z COVID-19 i załamaniem światowego rynku reklamy.

Rynek reklamy jest jednym z najbardziej dotkniętych skutkami pandemii branży. Spadek wydatków reklamowych wynosi kilkanaście procent, a w niektórych segmentach, jak reklama zewnętrzna, nawet kilkadziesiąt. Takie załamanie ostatnim razem miało miejsce w 2009 r. i wyniosło wtedy zaledwie 10 proc. Z tych względów firmy z branży dostosowują swoje działania i struktury do nowej sytuacji.

W lipcu nastąpiły istotne zmiany w Synergic Sp. z o.o., działającej na rynku reklamy OOH (out of home). Funkcję prezesa objął współzałożyciel i pomysłodawca Synergic – Paweł Orłowski. Członkiem Zarządu odpowiedzianym za finanse (CFO) został Wojciech Byj – manager inwestycyjny, a Dyrektorem Sprzedaży jest Piotr Luberadzki, który dołączył do Synergic w październiku 2019 r., a z rynkiem reklamy zewnętrznej związany jest od blisko 20 lat.

„Naszym celem jest, umocnienie, dalszy rozwój oraz przeprowadzenie spółki przez trudny czas pandemii. Skutecznie wspieramy Synergic organizowaniem pomocy wynikającej z tarcz antykryzysowych oferowanych przez rząd oraz dodatkowym finansowaniem zewnętrznym uzyskanym od banku i właściciela” – powiedział Paweł Orłowski, współzałożyciel i od lipca prezes Synergic Sp. z o.o.

 – wynika z danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. Reklama OOH jest nierozerwalnie związana z ruchem w przestrzeni publicznej. W kwietniu zarówno ruch samochodowy, jak i pieszy spadł w największych miastach i aglomeracjach o blisko 80 proc. Przy głównych szlakach komunikacyjnych, między dużymi miastami, o ponad 60 procent. Wraz z uwalnianiem od maja działań gospodarczych i usług wracał dość szybko do normalnego poziomu. Na koniec maja osiągnął już 70 proc. – 80 proc. sprzed stanu pandemii. Na koniec czerwca był już normalny – podaje IGRZ. Jedynie wskaźniki dla komunikacji miejskiej rosły wolniej ze względu na obostrzenia związane z możliwą liczbą przewożonych pasażerów. Według IGRZ w sytuacji trwania stanu epidemiologicznego, prognozowanie ewentualnych wyników dla drugiego półrocza i w konsekwencji dla całego 2020 r. mogłoby być obarczone dużym błędem. Początek trzeciego kwartału jest bardzo obiecujący, chociaż nie ma jeszcze tak intensywnych kampanii związanych w normalnych warunkach z promocją premier filmowych, wydarzeń i festiwali teatralnych oraz koncertów. Od sierpnia ruszyły akcje reklamowe dla galerii handlowych. Generując w II półroczu br. sprzedaż w wysokości 250 mln zł, branża Out Of Home może osiągnąć poziom ponad 70 proc. wielkości sprzedaży z 2019 r.

Komentarze

Powiązane

21.06.24, 16:32
| reklama & PR » informacje
Galaretkami WINIARY bohaterkami kampanii digitalowej
Marka Winiary w okresie letnim w którym wzrasta dostępność sezonowych owoców, promuje swoje galaretki.
21.06.24, 15:04
| reklama & PR » informacje
Ewa Swoboda ambasadorką NEONAIL
Ewa Swoboda - obecnie wicemistrzyni świata w biegu na dystansie 60 metrów, została ambasadorką marki NEONAIL.
21.06.24, 13:46
| reklama & PR » ludzie
Bartłomiej Chmiel jako Account Manager dołącza do Open Mobi
Z początkiem kwietnia br., Bartłomiej Chmiel dołączył do agencji digitalowej Open Mobi. Na stanowisku Account Managera będzie odpowiadał za obszar pozyskiwania klientów z branży e-commerce.
21.06.24, 11:02
| reklama & PR » informacje
Change Serviceplan i Media Republic z nową kampanią Maślanki Mrągowskiej Tyle dobra
Maślanka Mrągowska powraca z nową kampanią pod ideą kreatywną “Tyle dobra”, w nowej, odświeżonej formule. Działania przygotowane przez należącą do Group One agencję Change Serviceplan obejmują kampanię telewizyjną, digitalową, akcje konsumenckie i współpracę z influencerami.
21.06.24, 09:22
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake skierowana do nowych grup docelowych
Wystartowała kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake. Tym razem marka postawiła na nowe grupy docelowe i konteksty spożywania swoich produktów. Oprócz konkursowej aktywacji konsumenckiej zaplanowane są m.in. aktywności w środowiskach gamingowych, współprace z influencerami, kampania DOOH oraz działania w digitalu.
21.06.24, 06:30
| reklama & PR » informacje | kultura » film
Agencji K+Group odpowiada za promocję filmu Rodzina Treflików
Trefliki, bohaterowie serialu animowanego „Rodzina Treflików”, w listopadzie br. trafią na wielki ekran. Szczegóły świątecznej produkcji zostaną ujawnione dwa miesiące przed premierą, ale już teraz rozpoczynają się działania związane z kinowym debiutem Treflikowych bohaterów. Za działania związane z promocją filmu będzie odpowiedzialna agencja K+Group.
20.06.24, 21:30
| reklama & PR » ludzie
Michał Fortowski awansował w Multikino Media
W maju br. Michał Fortowski awansował na stanowisko Partnership Managera w Dziale Sprzedaży Korporacyjnej Biura Reklamy Multikino Media.
20.06.24, 20:30
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Czuba Dyrektorem Rozwoju i Sprzedaży Wideo w Grupie ZPR Media
Ewelina Czuba objęła stanowisko Dyrektora Rozwoju i Sprzedaży Wideo w Grupie ZPR Media. Odpowiedzialna będzie za zarządzanie zespołem sprzedaży, realizację planów sprzedażowych i strategii Grupy ZPR Media, a także za budowanie relacji biznesowych z kluczowymi klientami i domami mediowymi.
20.06.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Marka Chantarelle wybiera Agencję PR Get in Touch
10 czerwca br., butikowa Agencja PR Get in Touch rozpoczęła współpracę z marką kosmetyków Chantarelle.
20.06.24, 08:30
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Promocje sprawdza się w BLIX. Grupa BLIX chce dotrzeć do 12 mln osób
Aplikacja BLIX ruszyła z najsilniejszą, najdłuższą i najbardziej kompleksową kampanią wizerunkową w historii niezależnych aplikacji typu drive2store. Działania mają być skoncentrowane w sferze online i prowadzone w sposób ciągły. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.